Reply on: Red-Hawko #55717:
"Nieje to nahodou tak ze metro je podzemou (preto sa to vola asi 'underground a elektricka na/nadzemou."Nie, sú mestá (napr. Viedeň) kde má električka aj podzemné aj nadzemné úseky.
co je spominane aj na tejto stranke a pridanim dalsej radialy sa elektricka nosnym systemom logicky ani nestane
len preto lebo raketa bola v akcii ? (a brokovnica tu ulohu splni pri vyrazne nizsich nakladoch ?)
inak pekny vecer ti prajem 
) inak stat doplacal ak si pamatam nieco cez 1,5 miliardy a este asi 200-300 milionov za DPH a gro sa financovalo z uveru EIB na ktoru stat poskytol zaruku.
a este raz opakujem petrzalska radiala nou nie je ...
preco inak by dalo mesto uz 1,5 miliardy na rozne projekty ? 
?
AAA
Re #55684 aquila: Trať do Petržalky je nosná v tom, že zo stavebného hľadiska sa stáva 1. etapou NDS a preto by ju mal podporiť štát.
Čo sa týka prudkých klesaní električiek do podjazdov, choď sa pozrieť do Budapešti a uvidíš na akých krátkych úsekoch sa to dá.
Re #55688 SKODA-Sanos: Podľa mňa by bolo najlešpie trať spojiť so súčasnou sieťou.
Re #55708 petert: Jednotný 12 min. interval bol zavední v E doprave začiatkom 90. rokov.
Re #55730 S499.1023: Plný súhlas s tvojimi nazormi na Presbourga, aquilu, and comp.