Reakcia na: SZKV #53813:
no rozdelenie ma jednu zasadnu vyhodu... za vsetky problemy a chyby si mozme nadavat sami (resp. vychod moze nadavat na Bratislavu) a nemozme to zvalovat na cechov ?
Avsak staci jedna sprosta buda (poistovna) a koridor je f pazi, a mozeme len snivat...takze uz beztak f tej pazi sme 
Potom uz fakt jedine hlbene tunely v osiach cestnej siete...
A ine riesenie za riesenie nepovazujem, pretoze po zeleznici nedokazes pustat nosny system tak, aby mal celodenny a dostatocne husty takt, a najma bez prestavok, ktore by boli nutne kvoli prejazdu prioritnych vlakov
Jednoducho NDS integrovat so zeleznicou je z viacerych dovodov nemozne. NDS potrebuje sice aj kapacitu, ale najma interval, ktory na zeleznici neurobis, ked budes pomedzi to pustat kadeco ine. A primestske supravy na NDS su taktiez nevhodne, preco, uz dovodili viaceri, nechcem ich opakovat
Len ich doplnim, ze este navyse nedosahuju take dynamicke vlastnosti, ake sa od NDS pozaduju.
Takze nakoniec ziadne uzke hrdlo, ziaden chaos, a uz vobec nie zdrziavanie
Prave toto riesenie (s uzavretim Sturovej a Stareho mosta pre cestnu dopravu) totiz pozera aj na dosledky, a akekolvek jeho modifikacie su len kratkozrakymi vymyslami zaujmovych skupin (taxi lobby, nas sudruh VUCispan, ktory sa potrebuje do Au Cafe svojim Trabantom vyvazat, a je hnily ist o par metrov dalej na vedlajsi most, a pod.), za ucelom toho, aby mohli svojimi 4-kolesovymi prditkami zamorovat kazdy centimeter stvorcovy mesta a zavadzat tam, a aby sa odvsadial vsade dostali najkratsou cestou, ignorujuc potreby a vobec existenciu ostatnych. ?
ale to je na slovensku docela cudzie slovo, kedze kazdy hrabe hlavne pre seba
a keby naaahodou bolo do toho zainteresovanych viacero subjketov, tak sa uz nemoze hrabat
aquila
cez stary most ti chodi docela dost MHD, hlavne cez viedensku cestu. to ich ches ako napakovat cez novy most a dalej do mesta ? a dalsi pouzitelny most je az apollo ...
nehovoriac o takej veci ked ti znova skolabuje pristavny ...
uz len to ze zmyslas o urovnovom krizeni aj ked s preferenciou je chyba. to potom nie je NDS, ale len blba elektricka ..
a uzavretie sturovej, clovece ty kde zijes ?
BA ma praveze teraz idealne rozmiestnene mosty, a zrusit cestnu cez stary je samovrazda
ohladne zeleznice a NDS, ja som to nikdy nestaval do roviny ze zeleznice ma byt alebo by mala byt NDS, to vobec nie, len je ju mozne velmi dobry vyuzit ak je vola. ale hlavne pri tomto projekte som myselel na synergicke efekty.
a by si sa divil ake intenzity mozes pustit na zeleznicu
mesto na tunel pod dunajom nebude mat peniaze ani za 50 rokov .. zeleznice samo osve detto.
NDS sa bohuzial nebude dat viest pod dunajom, ale za dunajom by sa to uz dalo kraaasne sklbit .. hovorim povrchovy variant v pohode ..
ad stavby pozdlz koridorov, jediny problematicky bod je poistovna. aj VUB aj ta nova budova su v pohode. ak si si vsimol je na nivach aj hoodne dlhy pas volnej plochy, kde sa ma zapustit stanica, a prave tam by bolo super mat stycny bod rychloelekticka vlak (mozno aj na filiake, tam by to bolo lepsie ..)
ad vystavba v koridore, taka perlicka, pri kom je poruseny koridor ? pri DPM ... to tiez hovori o zachovani koridoru zo strany mesta.
ZSR nepredalo za celu dobu nic z pozemkou ktore ma v tomto smere, bolo to mesto co si samo sebe skomplikovalo situaciu ...
ad forum: ak vam to vyhovuje vas problem :)) ale pre normalneho smrtelnika je to neprehladne, a hlavne veci co by mali byt na ociach zapadnu