Reakcia na: Beus #53797:
no, to mas recht. schnellBahny, regional trains, rapidCityTrans a pod som vsade videl len ako doplnkovo dopravu pre MHD a najma to sluzilo na rychlu dopravu ludi z okrajovych casti do centra. ako NDS to funfovat nemoze. ale zasa asi by stalo rozumne diskutovat so ZSR/ZSSK, ze co a ako a kadial a preco... len u nas je toto problem, teda, nazerat na "vyhody" pre mesto a jej obyvatelov a nie na zaujmy iba jednotlivcov, v najlepsom pripade "firmy".
Ámos Keynes
Dovolim si vsak nesuhlasit s tym, ze predlzenie linky 68 si vyziada vozidlo navyse. V case rannej spicky stoji L68 na krizovatke Sustekova - Bosakova je cca 3 minuty. Tolko bude L68 trvat kym to prejde Mamateyovu.
Jednym z rieseni vzniknutej situacie by bolo prehodenie tras L68 a L98.
L68 by jazdila Holicska - Bosakova - Pristavny most - OD Slimak
L98 by jazdila Jasovska - Ovsiste - EU - Most Apollo - Bajkalska.
Neviem aky by to mal dopad na potrebu intervalov na jednotlivych linkach a ci by to neznamenalo este vacsi narast vzkm, ale je to jedno z moznych rieseni. Necital som prispevky, tak ak to uz niekto navrhoval sorry.
V kazdom pripade to zasluzi clanok v novinach nielen novinku na iMHD.
Re #53779 Andy: Nemam pocit, ze by si ty byval prave na nejakej obzvlast bezpecnej lokalite. Ja sa po Petrzalke prechadzam v noci bezne a citim sa v nej bezpecnejsie ako v Starom Meste. O najvyssom podiele zelene na obyvatela v meste, mnozstve sportovisk uz ani nehovorim.