Reakcia na: aquila #53796:
Áno, to si si vybral skutočne výbornéí príklady. V Portugalsku a NAJMÄ v Grécku skutočne dokázali z európskych peňazí veľa vybudovať a hlavne ich dokázali veľa naliať do akejsi diery, kde bez stopy zmizli.Vo všeobecnosti, všetky tie teoretické reči "by sa dalo, keby sa chcelo" a podobne mi veľmi prudko pripomíénajú dvoch iných návštevníkov tjeto diskusie - yaleho a Sommeliera. Keďže Sommeliera nejako v poslednom čase nevidno, nebudeš náhodou Ty jeho reinkarnáciou?
Čo sa týka nepoužiteľnosti "návštevnaj knihy", tak za seba môžem povedať, že mi vyhovuje. Ak sa Ti nepáči, môžeš si vybudovať vlastnú, konkurenčnú diskusiu a úspešne na ňu odlákavať návštevníkov iMHD. Za seba hovorím, že ja ostanem tu, ľudí z iMHD poznám, máme vyjasnené názory a vieme, o čom sa bavíme.
Ámos Keynes
Dovolim si vsak nesuhlasit s tym, ze predlzenie linky 68 si vyziada vozidlo navyse. V case rannej spicky stoji L68 na krizovatke Sustekova - Bosakova je cca 3 minuty. Tolko bude L68 trvat kym to prejde Mamateyovu.
Jednym z rieseni vzniknutej situacie by bolo prehodenie tras L68 a L98.
L68 by jazdila Holicska - Bosakova - Pristavny most - OD Slimak
L98 by jazdila Jasovska - Ovsiste - EU - Most Apollo - Bajkalska.
Neviem aky by to mal dopad na potrebu intervalov na jednotlivych linkach a ci by to neznamenalo este vacsi narast vzkm, ale je to jedno z moznych rieseni. Necital som prispevky, tak ak to uz niekto navrhoval sorry.
V kazdom pripade to zasluzi clanok v novinach nielen novinku na iMHD.
Re #53779 Andy: Nemam pocit, ze by si ty byval prave na nejakej obzvlast bezpecnej lokalite. Ja sa po Petrzalke prechadzam v noci bezne a citim sa v nej bezpecnejsie ako v Starom Meste. O najvyssom podiele zelene na obyvatela v meste, mnozstve sportovisk uz ani nehovorim.