tr3mp: ak by to ozaj tak dopadlo, tak nie je problem. resp celkoov petrzalkska strana je ten mensi problem, a tam by som bol dokonca ja skor urovnovy variant, ked sa to poriesi mimourovnovym krizovanim. len ako som uviedol, su tam tlaky na klasicke krizovanie a vystavba ala doteraz. co by bola katastrofa ...
preco ponechat aj cestnu dopravu na starom moste ? kvoli kapacitnemu problemu bratislavskych mostov, ktore su neni vyriesene ani po dostavbe apolla.
a aj mimourovnove krizovanie tohto hrdla sa da vyriesit ked sa bude chciet. a aj dopravne
bojim sa prave toho "provizorneho" (rozumej staleho) napojenia elektriciek, ktore bude robit chaos .. a _ohromen_ zdrzovanie ...
ale odhadujem ze solidne vyriesenie len tohto bodu pre dobre krizovanie rychloelekricky, elektricky a cesty by bolo docela drahe 1-1,5 miliardy minimalne ...
primestke vozidla su v pohode, to je skor ten mensi problem. aj stary rad 560 by to v pohode zvladal. si pozri rakuske s-bahn, absolutne ziadny problem to nie je a pritom su to primarne primestke jednotky ...
ohladne rozchodu, to nechcem zacinat, lebo je 1000 pre a 1000 proti..
a zeleznicu som nesituoval do ulohy NDS, ale do ulohy toho ze budovanie NDS z toho moze mat velke vyhody a bude to dalsie prepojenie. vo viedni tiez nie je s-bahn kostra, ale len doplnok a velmi dobry, co sa odlahcenia tyka.
Beus: radio som nezjedol a ani sa nepovazujem za mudrca
co sa tyka niv, pointa je v tom, ze tam tie koridory su (okrem poistovne) respektovane, aj VUBka aj nova budova co tam vyrasta. a koniec koncov, keby si poriadne cital hovoril som o _pozdemnej_ stanici na styl wien rennweg popripade st. marx. treba vidiet, a uvidis ze to ide
a hlavne preto by bolo vhodna spolupraca, ze ked sa uz robi tunel, tak je jednoduchsie docasne na tomto useku obmedzit dorpavu a urobit hlbeny tunel pre zeleznicu a aj pre rychloelektricku => v tom je ta pointa spoluprace
aj na zapade je bezne, ze na takychto miestach jednoducho uzavru jeden pruh, a urobia tam hlbeny tunel pre metro/elektricku, co sa v tychto priestoroch v pohode da ...
cize preto hovorim o spolupraci a usetrenych miliardach.
preco ponechat aj cestnu dopravu na starom moste ? kvoli kapacitnemu problemu bratislavskych mostov, ktore su neni vyriesene ani po dostavbe apolla.
a aj mimourovnove krizovanie tohto hrdla sa da vyriesit ked sa bude chciet. a aj dopravne

bojim sa prave toho "provizorneho" (rozumej staleho) napojenia elektriciek, ktore bude robit chaos .. a _ohromen_ zdrzovanie ...
ale odhadujem ze solidne vyriesenie len tohto bodu pre dobre krizovanie rychloelekricky, elektricky a cesty by bolo docela drahe 1-1,5 miliardy minimalne ...
primestke vozidla su v pohode, to je skor ten mensi problem. aj stary rad 560 by to v pohode zvladal. si pozri rakuske s-bahn, absolutne ziadny problem to nie je a pritom su to primarne primestke jednotky ...
ohladne rozchodu, to nechcem zacinat, lebo je 1000 pre a 1000 proti..
a zeleznicu som nesituoval do ulohy NDS, ale do ulohy toho ze budovanie NDS z toho moze mat velke vyhody a bude to dalsie prepojenie. vo viedni tiez nie je s-bahn kostra, ale len doplnok a velmi dobry, co sa odlahcenia tyka.
Beus: radio som nezjedol a ani sa nepovazujem za mudrca

co sa tyka niv, pointa je v tom, ze tam tie koridory su (okrem poistovne) respektovane, aj VUBka aj nova budova co tam vyrasta. a koniec koncov, keby si poriadne cital hovoril som o _pozdemnej_ stanici na styl wien rennweg popripade st. marx. treba vidiet, a uvidis ze to ide

a hlavne preto by bolo vhodna spolupraca, ze ked sa uz robi tunel, tak je jednoduchsie docasne na tomto useku obmedzit dorpavu a urobit hlbeny tunel pre zeleznicu a aj pre rychloelektricku => v tom je ta pointa spoluprace

aj na zapade je bezne, ze na takychto miestach jednoducho uzavru jeden pruh, a urobia tam hlbeny tunel pre metro/elektricku, co sa v tychto priestoroch v pohode da ...
cize preto hovorim o spolupraci a usetrenych miliardach.
ufo