Reakcia na: Sommelier #51209:
Tak tak. Ale nejde teraz o porovnávanie cien. Ide o to, že prístupom hlupáčika NN sa dopracujeme k jednomu jedinému výsledku. Ja totiž na ten taxík mám, mám aj IGK a môžem požiadať niekoho zo svojej rodiny, aby uchopil doma zanechané kľúče a prišiel na to letisko pre mňa. Ak teda hlupáčik NN príde k záveru, "Kto má na letenku, má mať aj na taxík", tak ja zase prídem k záveru "Keď na mňa NN serie terazm ja naňho budem srať trvale" a jednoducho na služby MHD rezignujem. Načo vlastne podľa tohto nemerateľného tĺka prevádzkujeme linku 61 na Letisko MRŠ? Však tí, čo tam pracujú, tiež majú na auto, načo MHD? S prístupom NN dostaneme MHD definitívne do polohy sociálnej služby pre tých, ktorí nemajú na auto, prípadne im nejaký zdravotný či iný problém bráni ho šoférovať. A chceme to? Chceme mať plné mesto IGK? Zvládne to naše mesto? Nezvládne.
S499.1023
5:30; 6:00; 6:30; 7:00; 7:30; 8:30 atď., tak by z tohoh asi ŽSR aj ZSSK umreli.
Lenže: Takýto grafikon vôbec nevypovedá v podmienkach ZSSK o tom, či je trať perspektívna alebo odsúdená na zánik (ja si nemyslím, že je odsúdená na zánik ale v osobnej doprave jej veľkú perspektívu nedávam), vôbec nevypovedá. Stačí sa pozrieť na grafikon na trati Trenčín-Chynorany až do jednoho krásneho dňa, keď sa súdruh minister dopravy, spojov a cukrárstva zobudili a zhodnotili, že práve túto trať treba v os. doprave zlikvidovať (10,5 páru vlakov).
A vlaky z Viedne? Pri súčasnej koncepcii ZSSK "každý chce cestovať do Viedne/z Viedne" a s tým súvisiacim zavádzaním vlakov ÚP-Viedeň a späť by som sa nečudoval, ak by sa podarilo obnoviť osobnú dopravu na trati Piešťany - Vrbové s jedným párom ER vlakov Wien-Vrbové a späť.