K tým témam, ktoré sa tu v posl. čase rozoberali:
- nevidím dôvod, prečo by sa mala meniť ktorákoľvek trasa busu v Petržalke, určite sa budú upravovať len niektoré spoje.
- prístrešky pre novšie busy sú zbytočný luxus, ba až hovädina, prístrešky pre hrdzavé plechovice sú úplny totálny nezmysel, lebo tie už nemôžu viac zhrdzavieť, ďalšia fáza je už len rozpadnutie (čo by mohlo byť aj lepšie inak ich mesto bude nechávať točiť do aleluja. Možno by im naopak trebalo pomôcť ? ?.)
- automat (minimálne) s kombináciou bankovky+mince by nemal byť extra drahý, my v EU si tak nahrávame peniaze na ISIC na žrádlo, takže keď si to môže dovoliť univerzita... (Akurát, že tento spomínaný viac nejde ako ide, ale to je o inom.)
- nevidím dôvod, prečo by sa mala meniť ktorákoľvek trasa busu v Petržalke, určite sa budú upravovať len niektoré spoje.
- prístrešky pre novšie busy sú zbytočný luxus, ba až hovädina, prístrešky pre hrdzavé plechovice sú úplny totálny nezmysel, lebo tie už nemôžu viac zhrdzavieť, ďalšia fáza je už len rozpadnutie (čo by mohlo byť aj lepšie inak ich mesto bude nechávať točiť do aleluja. Možno by im naopak trebalo pomôcť ? ?.)
- automat (minimálne) s kombináciou bankovky+mince by nemal byť extra drahý, my v EU si tak nahrávame peniaze na ISIC na žrádlo, takže keď si to môže dovoliť univerzita... (Akurát, že tento spomínaný viac nejde ako ide, ale to je o inom.)
yale
Myšlienka trolejbusovej verzie 93 sa mi však pozdáva. Panónska (a k nej paralelné cesty) sa za dlhé obdobie nevýstavby pôvodnej petržalskej radiály fakticky stala náhradnou radiálou, to je umocňované výstavbou nákupných centier a areálov (ale aj novej bytovej výstavby) pozdĺž nej, kĺbové trolejbusy by sa tam hodili, jej význam príliš neklesne aj po výstavbe petržalskej koľajovej trate. Bohužiaľ nevidím ani v plánoch do budúcnosti (napr. územný plán - 2020, 2030) nijaký zámer spojiť Hodžovo námestie s Petržalkou trolejom cez Nový most, ani trolejbus smer Avion/letisko, možno to však palivová kríza zmení...