Reakcia na: tomas1 #51214:
ked to dotiahnes do poslednej kvapky. Na novy automat, ktory bude chrumat aj bankovky nepotrebujes len prvopociatocnu investiciu.Skolenie pracovnikov divizie automaty necham bokom.
Musis najst v prvomrade firmu, ktora ti ich sem dovlecie a bude robit servis, ktory bude drahy.
A logiky, ktora napriklad miesto pozinkovaneho zabradlia namontuje natrete (ako v pripade Apollo a vsetkych zabradli), ktore po 7 rokoch a vyssie vyzeraju podobne ako schody ik 280... Nemam rad ksefty, ktore vedu k dalsim istym kseftom.
yale
Myšlienka trolejbusovej verzie 93 sa mi však pozdáva. Panónska (a k nej paralelné cesty) sa za dlhé obdobie nevýstavby pôvodnej petržalskej radiály fakticky stala náhradnou radiálou, to je umocňované výstavbou nákupných centier a areálov (ale aj novej bytovej výstavby) pozdĺž nej, kĺbové trolejbusy by sa tam hodili, jej význam príliš neklesne aj po výstavbe petržalskej koľajovej trate. Bohužiaľ nevidím ani v plánoch do budúcnosti (napr. územný plán - 2020, 2030) nijaký zámer spojiť Hodžovo námestie s Petržalkou trolejom cez Nový most, ani trolejbus smer Avion/letisko, možno to však palivová kríza zmení...