Reakcia na: yale #51175:
za tym si stojim, aj najlacnejsie letenky stoja vzdy min. 1000, kto ma tisicku na letenku ten uz ma aj na taxik, rec je o zahraniciaroch, nie o Slovakoch co chodia na letisko, nehovoriac o biednom vyuzivani MHD v zahranici kde su ludia beztak zvyknuti na vl. auta a taxiky a chudi pribuzni z Polska/Madarska a pod. k nam pre zmenu nechodia lietadlomtaktiez objem prepravenych ludi na Hl.st./ASMN je s letiskom neporovnatelny, davat tam automat kvoli par ludom ktori si navyse mohli dovolit kupit letenku...
beztak by bolo najjednoduchsie riesenie dat tabule s tymi oznamami ze sa daju listky kupit v novinovom stanku, co riesi vsetko vsade aj bez automatov
)
N/A
Biskupice dopravný význam rozhodne majú tak v osobnej ako aj nákladnej doprave (letisko). V Biskupiciach vystupuje/nastupuje priemerne tretina ľudí. Vrakuňu by bolo vhodné obnoviť, to je pravda. Vyťaženosť vlakov radí túto trať medzi tie efektívnejšie trate na Slovensku. Aj preto tam od nového GVD budú na väčšine vlakov klasické súpravy s 750 alebo 754. Tie, ktoré budú pokračovaním vlakov z Viedne, budú dokonca v radení 754+4xBmee. Takže aj úroveň cestovania sa tam radikálne zmení. Diaľkovo táto trať riadená zatiaľ nie je, ale už sa začali kopať káble na diaľkovinu, takže mechanikám sa už odpočítava čas. (Takisto v nákladnej doprave táto trať zažíva boom, za týždeň 5 párov 1300 tonových kontajnerových vlakov na prekladisko do DS, ktoré je najvyužívanejšie na Slovensku). ?