#51018 Spectre: "V každej zastávke s francúzkym prístreškom je mapa všetkého."
- Nepravda! Je tam akožeschéma všetkého - napr. bez vyznačených zastávok. V JCDecaux je plno hovedín, myslel som to tak, že napr. spomínané zvlášť schémy pre t-busy a pod. sú tam na absolútne nič, to treba strhnúť aby tam bolo miesto pre KOMPLETNÚ mapu aj s trasami MHD aj s ulicami.
(Dúfam, že sa rozumieme, že "mapa" a "schéma" nieje to isté.)
A v normálnom svete, je bežné že majú DP, akobysomtopovedal... ehm, unifikované mapy či schémy, v BA je porozlepovaných vo vozidlách a na zastávkach X rôzných (designovo). ?
- Nepravda! Je tam akožeschéma všetkého - napr. bez vyznačených zastávok. V JCDecaux je plno hovedín, myslel som to tak, že napr. spomínané zvlášť schémy pre t-busy a pod. sú tam na absolútne nič, to treba strhnúť aby tam bolo miesto pre KOMPLETNÚ mapu aj s trasami MHD aj s ulicami.
(Dúfam, že sa rozumieme, že "mapa" a "schéma" nieje to isté.)
A v normálnom svete, je bežné že majú DP, akobysomtopovedal... ehm, unifikované mapy či schémy, v BA je porozlepovaných vo vozidlách a na zastávkach X rôzných (designovo). ?
fobust
Zdielam tento nazor, lenze vies, "to sa neda". Lebo vyzaduje to okrem penazi nejaku ucelenu koncepciu rozvoja trolejbusovej dopravy, ktora nelezi niekde vypracovana v DPB v sufliku, ale taka, ktora bola schvalena mestom a jej sucastou su nove trate, vozovna trolejbusov alebo v Prievoze alebo Petrzalke. Vzhladom na charakter niektorych autobusovych liniek je naozaj lepsie elektrifikovat ich trasy a nasadit tam trolejbusy. A to nie iba z ekologickeho hladiska. Lenze okrem tej koncepcie treba nemale peniaze...