Reakcia na: N/A #51186:
Takt jaxwiňa. Keby to bolo ráno:5:30; 6:00; 6:30; 7:00; 7:30; 8:30 atď., tak by z tohoh asi ŽSR aj ZSSK umreli.
Lenže: Takýto grafikon vôbec nevypovedá v podmienkach ZSSK o tom, či je trať perspektívna alebo odsúdená na zánik (ja si nemyslím, že je odsúdená na zánik ale v osobnej doprave jej veľkú perspektívu nedávam), vôbec nevypovedá. Stačí sa pozrieť na grafikon na trati Trenčín-Chynorany až do jednoho krásneho dňa, keď sa súdruh minister dopravy, spojov a cukrárstva zobudili a zhodnotili, že práve túto trať treba v os. doprave zlikvidovať (10,5 páru vlakov).
A vlaky z Viedne? Pri súčasnej koncepcii ZSSK "každý chce cestovať do Viedne/z Viedne" a s tým súvisiacim zavádzaním vlakov ÚP-Viedeň a späť by som sa nečudoval, ak by sa podarilo obnoviť osobnú dopravu na trati Piešťany - Vrbové s jedným párom ER vlakov Wien-Vrbové a späť.
tomas1
- Nepravda! Je tam akožeschéma všetkého - napr. bez vyznačených zastávok. V JCDecaux je plno hovedín, myslel som to tak, že napr. spomínané zvlášť schémy pre t-busy a pod. sú tam na absolútne nič, to treba strhnúť aby tam bolo miesto pre KOMPLETNÚ mapu aj s trasami MHD aj s ulicami.
(Dúfam, že sa rozumieme, že "mapa" a "schéma" nieje to isté.)
A v normálnom svete, je bežné že majú DP, akobysomtopovedal... ehm, unifikované mapy či schémy, v BA je porozlepovaných vo vozidlách a na zastávkach X rôzných (designovo). ?