Viem, ze ma mnohi obvinia zo "salonneho priaznivca MHD", ktory sa MHD nevozi. Nie je tomu tak. Ale zas nie som masochista, ktory dopusti svoje casove, a teda aj financne straty tym, ze za kazdu cenu jazdi svojou milovanou MHD.
Ak by sa ti kazila elektricka a mohlo by to ohrozit ludske zdravie, viezol by si ich dalej? Ja nie a po druhe vodic to mam zakazane, lebo sa to povazuje za verejne ohrozenie zivota a vodic si kvoli tomu nemusi ist sadnut do lochu. PS: nebola to nahodou 7783-84 a nie 63-64 :))
Lenže nezabúdaj, že na to auto musíš mať aj vodičák, ak ho nemáš, tak v Bratislave zaplatíš 8-10 tis. (neviem ako v Prahe a zvyšku Slovenska). To je síce len jednorázová investícia, ale tiež je to riadna pálka.
"Expresny autobus neexistuje - co je velka chyba." - nezmysel. Kedysi, v minulosti, ked bola na cestach tak mozno desatina a menej aut, nez je dnes, mal expresny autobus zmysel, pretoze dokazal skutocne rychlo preletiet z jedneho konca na druhy. V sucasnej intenzite dopravy vsak na expresnom autobuse neusetris oproti obsluznemu hole NIC, kedze bude stat rovnako v tyh istych zapchach, ako ten obsluzny, akurat vynecha niektore zastavky, a obsluzak ho vzdy na najblizsom semafore dobehne. Dnes, ked cesta nejakou trasou obsluznym autobusom trva 60 minut (pricom ta ista trasa v minulosti trvala do 45 minut), tak expresnym autobusom ju urobis za cca 55-58 minut. Ma to nejaky zmysel? V dnesnej dobe moze byt expresny LEN segregovany dopravny system, ktorym su v BA elektricky.
Pojem "expresny autobus" v MHD je obycajny oxymoron (pre tych co nevedia - slovne spojenie, ktore si samo sebe odporuje).
A este P.S.: je mi ho ochotna dat zadarmo preto, ze v bazare jej ani tych 5000 mozno nedaju, a nechce sa jej kvoli tomu behat hore dole. A ja som ho ochotny kupit, lebo som s nim 3 mesiace jazdil a viem, ze okrem vyfuku mu nic nie je.
A poprosil by som ta o cislo na bratislavsku taxisluzbu, ktora jazdi za 10-12 Sk/km, az budem v noci v Bratislave, rad ho vyuzijem.
Tak este raz a pomaly: tento konkretny Forman, r.v. 1992, poznavacej znacky 3S0 2840, mi majitelka je ochotna DAT ZADARMO. Preco by som sa vzpieral? Jedine, co budem musiet zaplatit, je STK, EK a opravy, ktore tymto kontrolam predchadzaju. Coz dohromady je nieco okolo tych 5 az 10 tisic.
Nie, ziaden tuning, v zivote! Nemam nic proti tuningu, ale 99 percent tunovanych aut vyzera proste strasne. Neda sa hovorit o tuningu, ale o TUZINGU. A to plati aj na DPB karosy 16xx, uz len cakam kym sa objavi nejaka s "mracitkami" na svetlach, co je zakladny kamen tuzingu. Bleeeee ...
navrhovateľ Dopravný podnik Bratislava, a.s., Olejkárska 1, 814 52 Bratislava predložil zámer “Trolejbusová doprava Bratislava – Dlhé Diely”.
Do zámeru je možné nahliadnuť v dňoch od 4.10.2005 do 25.10.2005 na prízemí budovy Magistrátu hl. mesta SR Bratislavy, Primaciálne nám. 1, v priestoroch Služieb občanom/FRONT OFFICE. Verejnosť môže svoje písomné stanovisko doručiť Ministerstvu životného prostredia SR, odbor posudzovania vplyvov na životné prostredie, Nám. Ľudovíta Štúra 1, 812 35 Bratislava 1 do 2.11.2005.
Vdaka. Preco by ma to nemalo potesit. To je realita.
Zatial z toho funguje iba autobus (aj to dost obmedzene). Expresny autobus neexistuje - co je velka chyba. A s tym ostatnym..to je vo hviezdach.
Jasne že su neni, ale oproti DPB ano. A ak aj nemaju prachy, tak je im uplne jedno kolko miliardovy dlh spravia, šak nakladna železnična doprava to vykryje. Toto si DPB nemože dovolit.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
81-71