Reakcia na: slovanista21 #50700:
Na železnici sa také niečo nestane, respektive stane málo kedy a to z jedneho strašne jednoduchého dovodu. Majú viac penazí na modernizaciu, udržbu, servis a pod. ako DPB. Tie peniažky maju najma vdaka tomu, že tvoria neuveritelnu sekeru, ktoru musi cvakat ziskova nakladna železnična doprava. DPB si takuto tvorbu nemože jednoducho dovolit. A ak dake peniaze su, tak si ich rozobere menežment DPB na čele so Zacharom.
NN
otazne je coho sa tie presuny pocas prac. doby tykaju, ak je to bezpodmienecne nutne k praci tak mas mat sluzobne vozidlo a tam niet o com, ak ho niekto rozumne vyuziva, samozrejme ak sa niekto vozi autom tam kde by sa pokojne odviezol MHD a nic rizikove v nom neprevaza je len vecou firmy ako si vazi svojich penazi ze plytva na pouzivanie aut zamestnancami aj vtedy ked to nie je nutne a inak kazdy rozumny zamestnanec pouzivajuci sluzobne auto by mal vediet o firemnom parkovisku a ze do/z prace sa da dostat MHD a pocas prace pouzivat auto
Re #50683 Beus: dakujem za obsiahle vysvetlenie, myslim ze by sa hodilo aj ostatnym ho vydat niekde do FAQ, kedze toto je dost casta zaujimavost beznych laikov baviacich sa o elinach