K priamemu prepojeniu AS Mlynské Nivy - ŽST Petržalka by som navrhla použiť terajšiu L88: každý druhý spoj pustiť po trase bývalej 89 cez Jungmannovu, potom cez Rusoveckú k ŽST ,obratisko pri Matadorke a pokračovať cez Záporožskú pod Nový most. Určite by nevzrástli vzkm-
. Napr. rychlesjie z a do prace a potom vo vecernych a nocnych hodinach cesta z mesta spat.
To takmer auto pouzivam ako MHD s tou vyhodou, ze kua ide mi vtedy, ked uz MHD nechodi + sa nemusim tlacit.
kohut
Ano, mohli sme dopadnut horsie, 95 je super, ak chcem ist do mesta, 98 smerom na Polus (naspat je to horsie), rano si to presliapem na Vysehradsku, lebo stabilnych 6 minut peso a ziadne cakanie na konecnej je vyhodnejsich ako neiste cakanie na 98/99 a boj pri nastupovani. ? Prax je totiz taka, ze cestujuci z Lucanky jednu zastavku sliapu na Vysehradsku a zo Znievskej na Budatinsku/Strecniansku. Viem, trochu pohybu nikomu neuskodi, a co by za takoveho kralika dali deti v Africe, pripadne cestujuci z DD. ?
Pokial ide o smer Safko->Karlovka, tam je to naozaj zufale, co neguje prinos 95. Jedine ze si clovek opat jednu zastavku odpochoduje a tam uz ma 1/4/12.