Reakcia na: pele #48970:
A čo takto pohnúť mozgom, ísť na zástavku Strečnianska alebo Lúčanka (podľa toho, na ktorú to máš bližšie), nastúpiť na 95 a na Námestí hraničiarov presadnúť do 88? Bez čakania na prestup 11 - 12 minút, vzhľadom na hustý interval oboch liniek čakanie na prestup nie je nijako tragické a na rozdiel od 90, ktorá chodila v ideálnom prípade raz za 15 minút, ide 95 každé 3 minúty, takže ani ušlý autobus nie je žiadna tragédia.
Pokiaľ sa možnosti vyčerpajú, tak kontaktuj d3k4
galiyosha
Čo sa týka Šafárikovho námestia, to je v súčasnosti neriešiteľná situácia, nadväznosť na električky smer Karlova Ves je tam vážne slabá. Dúfam, že nové električkové linkové vedenie (ak bude), to bude brať na zreteľ a ešte viac to nezhorší len špičkovou 12kou...
S tým predĺžením cestovania... Nechcem sa hádať o haliere
Re #48911 marko: Spočítaj si, o koľko sa predĺži trasa 94 posunom konečnej z Holíčskej na Vyšehradskú a 93 z Vyšehradskej na Antolskú. Keď si to vynásobiš počtom kôl za deň, dostaneš sa k takému astronomickému číslu, že zrušenie doslova _zopár_ spojov, ktoré by si zlúčením 59 a 94 docielil, to ani omylom nenahradíš. Keby sa to dalo, určite by to spravili už autori zmeny linkového vedenia. Čísla nepustia.
Ohľadom 99 sa podľa mňa nejedná o plytvanie, skôr ide o to, aby si na ňu obyvatelia zvykli. Osobne však vôbec neschvaľujem jej prehodenie s 98 na konci trasy. To spôsobuje, že obzvlášť ráno chodí 98 extrémne plná, lebo plní namiesto 99 funkciu zvážača na nosné linky...