Reakcia na: Vladimír #48913:
Úprimne súhlasím, len dve poznámky: Oni si ani neuvedomujú, že ak električku niekedy postavia, v čo už sám prestávam opäť veriť, cestovanie a prestupovanie vrámci Petržalky sa aj oproti súčasnému stavu ešte ZHORŠÍ. Zatiaľ čo teraz sú prestupy z liniek lokálnej obsluhy na linky celomestského významu väčšinou na hrane, vzhľadom na legendárnu nezmyselnosť niektorých bratislavských prestupných uzlov si nerobím ilúzie o tom, ako budú vyzerať prestupy z autobusov na električku.Naopak, električka by zavrela ústa niektorým zaseknutým kazeťákom "nemáme priamu linku", lebo (predpokladám) s jednou radiálou (asi Karlovou Vsou a Dúbravkou) by priame spojenie bolo a rovnako s centrom (predsalen, 95 je ukončená na hranici centra, nie v ňom). Ostatné prestupy by snáď po prebudovaní Kamenného námestia/Námestia SNP na normálny prestupný terminál boli bezproblémové.
Pokiaľ sa možnosti vyčerpajú, tak kontaktuj d3k4
galiyosha
Čo sa týka Šafárikovho námestia, to je v súčasnosti neriešiteľná situácia, nadväznosť na električky smer Karlova Ves je tam vážne slabá. Dúfam, že nové električkové linkové vedenie (ak bude), to bude brať na zreteľ a ešte viac to nezhorší len špičkovou 12kou...
S tým predĺžením cestovania... Nechcem sa hádať o haliere
Re #48911 marko: Spočítaj si, o koľko sa predĺži trasa 94 posunom konečnej z Holíčskej na Vyšehradskú a 93 z Vyšehradskej na Antolskú. Keď si to vynásobiš počtom kôl za deň, dostaneš sa k takému astronomickému číslu, že zrušenie doslova _zopár_ spojov, ktoré by si zlúčením 59 a 94 docielil, to ani omylom nenahradíš. Keby sa to dalo, určite by to spravili už autori zmeny linkového vedenia. Čísla nepustia.
Ohľadom 99 sa podľa mňa nejedná o plytvanie, skôr ide o to, aby si na ňu obyvatelia zvykli. Osobne však vôbec neschvaľujem jej prehodenie s 98 na konci trasy. To spôsobuje, že obzvlášť ráno chodí 98 extrémne plná, lebo plní namiesto 99 funkciu zvážača na nosné linky...