A chválim tie spojenia na stanicu a ASMN, snáď to už konečne tým batožinovým krikľúňom zavrie ústa! ?
Ešte by to chcelo aj iné ciele...aby už aj ostatní krikľúni boli ticho. Ja som dnes v diskusii na SME presviedčal slečnu z Ovsišťa o výhodách spojenia 88 + 206 na Hodžovo nám./SAV oproti jej vysnenému a nenahraditeľnému bezprestupovému spoju 84. Snáď to pomohlo... ?
Ešte by to chcelo aj iné ciele...aby už aj ostatní krikľúni boli ticho. Ja som dnes v diskusii na SME presviedčal slečnu z Ovsišťa o výhodách spojenia 88 + 206 na Hodžovo nám./SAV oproti jej vysnenému a nenahraditeľnému bezprestupovému spoju 84. Snáď to pomohlo... ?
Hlavne co sa tyka vikendu je to teraz omnoho lepsie - a to ani nemusi chodit 78...
Spectre
Električky - 3 linky, interval každej 12 min, následný int. 3 min
kapacita dupláku je trebárs 2x 160 vlkä = 320 vlkä (označujme napr. jednotkou "vä"
počet spojov za hodinu pri násl. int. 3 min je 20
hodinová kapacita je teda 320x 20 = 6400 vä
Smradobusy - 2 linky, následný int. dajme tomu tých 4 min (sedlo nerátajme)
kapacita klobásovitého smradobusu bude napr. 150 vä
počet spojov za hodinu vychádza 15
hodinová kapacita by bola 150x 15 = 2250 vä
6400 vä vzhľadom k 2250 vä tvorí pomer 2.844:1
Smradobusy podiel 26 % vä z celku
Tramvaje 74 % vä z celku
(Rátame samozrejme iba linky do centra, nie 20, 22 a pod.)
Prakticky vzaté sa teda tam, kde chodia tramvaje, nedá vyhlasovať smradobus, aj keby to bola neviemaká linka, za nosný systém