4 galyosha:
Pozri teraz si uz naozaj zacinam mysliet zo mas 6 rokov.
Na zastavku znievka mi to trvalo priblizne 10sekund na rozdiel od Strecnianskej co je 5min. Ale to podstatne co som chcel. Akoze mna nezaujima "papierovy cas", to co akoze davas????
Mna zaujima aka je realita. 90 jazdila papierovo 12minut ale aj relane. 99 + 88 je to realne skoro polhodina.
ZIJEME V REALITE NIE NA PAPIERI!!!! THINK ABOUT IT!!!!!
Pozri teraz si uz naozaj zacinam mysliet zo mas 6 rokov.
Na zastavku znievka mi to trvalo priblizne 10sekund na rozdiel od Strecnianskej co je 5min. Ale to podstatne co som chcel. Akoze mna nezaujima "papierovy cas", to co akoze davas????
Mna zaujima aka je realita. 90 jazdila papierovo 12minut ale aj relane. 99 + 88 je to realne skoro polhodina.
ZIJEME V REALITE NIE NA PAPIERI!!!! THINK ABOUT IT!!!!!
marko
Tiež ak sa pozrieš na časy 59 tak 6 busov by to podľa môjho názoru nestihlo.
S tým intervalov 93 na tri minúty máš pravdu - aj keď ozaj v špičke na krátky čas sa dá dosiahnuť aj dve minúty. A pre 59 bol čas 10 min.to maximum pri takom počte busov (reálne v špičke sa dá dosiahnuť do 8 min).
S obratiskami v Petržalke by podľa mňa problém nebol: Antolská je veľmi veľké obratisko a na Vyšehradskej by sa tiež dve linky zmestili (59, 95) - predsa by tam bolo menej busov ako teraz (95, 93). Jediný problém vidím na Hlavnej stanici.
Myslím si, že by to zlepšenie bolo.
A aký by si mal ty návrh pre zadnú časť Petržalky, ktorá musí na niektoré smery dva krát prestupovať? (Bus 59 je takmer nepoužiteľný v súčasnej podobe a aj tak, pokiaľ máš prestupnú zast.na Zochovej, tak dva krát prestupuješ).