Reakcia na: d3k0 #49055:
Az na to ze v DNV nie je interval L21 4min, ale rano je chvilu 5min (do cca medzi 06:30 - 07:00) potom uz 6min. A poobede je interval 7min. A v DNV linka 21 len tak tak kapacitne "stiha". Tie autobusy su vecne prepchate.A navyse L21 robi nosnu linku aj na trase AS Mlynske Nivy ->Krizna ->Rac.myto ->Predst.namestie ->Patronka.
Rano ked niekedy prestupujem na Patronke, je vydiet ze linky z Dubravky tiez kapacitne len tak tak "stihaju". Elektricky z Dubravky su tiez pretazene.
marko
Tiež ak sa pozrieš na časy 59 tak 6 busov by to podľa môjho názoru nestihlo.
S tým intervalov 93 na tri minúty máš pravdu - aj keď ozaj v špičke na krátky čas sa dá dosiahnuť aj dve minúty. A pre 59 bol čas 10 min.to maximum pri takom počte busov (reálne v špičke sa dá dosiahnuť do 8 min).
S obratiskami v Petržalke by podľa mňa problém nebol: Antolská je veľmi veľké obratisko a na Vyšehradskej by sa tiež dve linky zmestili (59, 95) - predsa by tam bolo menej busov ako teraz (95, 93). Jediný problém vidím na Hlavnej stanici.
Myslím si, že by to zlepšenie bolo.
A aký by si mal ty návrh pre zadnú časť Petržalky, ktorá musí na niektoré smery dva krát prestupovať? (Bus 59 je takmer nepoužiteľný v súčasnej podobe a aj tak, pokiaľ máš prestupnú zast.na Zochovej, tak dva krát prestupuješ).