A chválim tie spojenia na stanicu a ASMN, snáď to už konečne tým batožinovým krikľúňom zavrie ústa! ?
Ešte by to chcelo aj iné ciele...aby už aj ostatní krikľúni boli ticho. Ja som dnes v diskusii na SME presviedčal slečnu z Ovsišťa o výhodách spojenia 88 + 206 na Hodžovo nám./SAV oproti jej vysnenému a nenahraditeľnému bezprestupovému spoju 84. Snáď to pomohlo... ?
Ešte by to chcelo aj iné ciele...aby už aj ostatní krikľúni boli ticho. Ja som dnes v diskusii na SME presviedčal slečnu z Ovsišťa o výhodách spojenia 88 + 206 na Hodžovo nám./SAV oproti jej vysnenému a nenahraditeľnému bezprestupovému spoju 84. Snáď to pomohlo... ?
Hlavne co sa tyka vikendu je to teraz omnoho lepsie - a to ani nemusi chodit 78...
galiyosha
Na 94 je v špičke odhadom nie 10, ale takých 12 alebo 13 autobusov. Na 93 to bude ešte o polovicu viac. Na 59 by to mohlo stíhať asi 6.
Keby si zrušil 94 a polovicu jej autobusov presunul na 93, interval by si stiahol nanajvýš o minútu (dlhšia trasa). Začínal by si ale mať problémy s kapacitou obratísk. Netuším, aká je teraz v špičke situácia na Hlavnej stanici, ale obávam sa, že by sa z nej musela spraviť priebežná konečná. A Vyšehradská tiež nie je nafukovacia, neviem, či by to zvládla. Presunutím zvyšných 6 autobusov na 59 by si možno skutočne dosiahol 10 minútový interval. A povedzme, že vozokilometre by ostali približne rovnaké. Čo sme ale vlastne dosiahli?
94 sme zrušili. 59 bola už pred reorganizáciou pomerne vyťažená, pričom mala 8minútový interval. Ten sa teraz predĺžil na 10 minút a -- hoci pri skrátenej trase -- by sme ním chceli obslúžiť aj cieľové oblasti zaniknutej 94. Nejako sa mi nezdá, že by tie autobusy boli nafukovacie. A, čo je najdôležitejšie, keď 59, ktorá je z tohto hľadiska nezaujímavá, zanedbáme, pre hlavný prepravný prúd na Zochovu nám z Panónskej cesty ostáva namiesto dvoch autobusov s preloženým dvojminútovým intervalom jeden s intervalom trojminútovým. A tie autobusy už teraz tak trochu nestíhajú.
Máš pocit, že by to skutočne bolo nejaké zlepšenie?
Osobne ale opakujem, že existenciu linky 59, navyše v jej pôvodnej trase, považujem za rovnako nepochopiteľné, ako to, že onehdá prežila ako "úplne nesystémová" veľkú bordelizáciu (spolu so zmutovanou 54/78). Osobne si myslím, že skôr či neskôr ju buď budú musieť zrušiť úplne alebo na nej opäť zaviesť hustý interval. Na čo netuším, odkiaľ zoberú vozy a vozokilometre...