Rozmýšľam nad tým, či je vhodné, aby mala linka 68 priebežnú konečnú. Predsa len, keď stojí v zápchach na Šustekovej a Miletičke, niekedy to dosť nabehne a potom sa to nestíha naspäť a je to trochu bordel. ?
Ale na druhej strane, kde ju inde otočiť, že áno... Napadlo ma obratlisko na ST Aréne, ale to je asi nejako nerealizovateľné. No čo, vlkä musia počítať s istými meškaniami. Linka 68 za to stojí! ?
98 a 99 jednoznačne vymeniť, 98 nemá čo zvážať! Na to je tu 99! ?
Len aby ma neobvinili, že som zaujatý proti Lúkam VIII. Ja by som sa už asi obvinil... ?
Ale na druhej strane, kde ju inde otočiť, že áno... Napadlo ma obratlisko na ST Aréne, ale to je asi nejako nerealizovateľné. No čo, vlkä musia počítať s istými meškaniami. Linka 68 za to stojí! ?
98 a 99 jednoznačne vymeniť, 98 nemá čo zvážať! Na to je tu 99! ?
Len aby ma neobvinili, že som zaujatý proti Lúkam VIII. Ja by som sa už asi obvinil... ?
Spectre
Električky - 3 linky, interval každej 12 min, následný int. 3 min
kapacita dupláku je trebárs 2x 160 vlkä = 320 vlkä (označujme napr. jednotkou "vä"
počet spojov za hodinu pri násl. int. 3 min je 20
hodinová kapacita je teda 320x 20 = 6400 vä
Smradobusy - 2 linky, následný int. dajme tomu tých 4 min (sedlo nerátajme)
kapacita klobásovitého smradobusu bude napr. 150 vä
počet spojov za hodinu vychádza 15
hodinová kapacita by bola 150x 15 = 2250 vä
6400 vä vzhľadom k 2250 vä tvorí pomer 2.844:1
Smradobusy podiel 26 % vä z celku
Tramvaje 74 % vä z celku
(Rátame samozrejme iba linky do centra, nie 20, 22 a pod.)
Prakticky vzaté sa teda tam, kde chodia tramvaje, nedá vyhlasovať smradobus, aj keby to bola neviemaká linka, za nosný systém