Reply on: tomas1 #49072:
Hl. m. SR Bratislava na ten projekt vyčlenilo prostriedky z úveru od Dexia banky a počíta s častou financií aj zo štátneho rozpočtu. Celkova vyvolana investícia nie je 3 mld. SK ale cca 5 mld. SK.Hl. m. SR Bratislavu prosim nezrovnavaj s Košicami v nijakých aspektoch, lebo by si zrovnaval neporovnatelné, či už po stránke finančnej, sociálnej, velkostnej...
Ten úver, čo si zobrali KE budu preto tak dlho splacat a preto museli už predat aj svoje posledne trenky, lebo ich ekonomická výkonnost je mizerná. To, čo si BA požičala od Dexia banky, je schopná splatit v pomerne krátkom čase, pretože BA má pomerne výkonnú ekonomiku. BA peniaze má, bohužial sú zle prerozdelené a všeobecne je preferovaná IGK. Schválne sa pozri, aké investície idu v meste do infraštruktúry IGK ako kolko do MHD. Su to rádovo mld. SK.
Beus
V skratke: Navrat ku staremu systemu nikdy viac, jednoznacne podporujem toto nove, prehladnejsie linkovanie, len zopar drobnosti, co tu uz odzneli, by to snad chcelo vylepsit..:)
Pridavam sa ku hlasom za vzajomnu vymenu konecnych L98 a L99 (cize 98 Antolska a 99 Jasovska), presne tak ako to bolo v povodnom navrhu, a ako je to aj logicke z hladiska funkcie tych dvoch liniek (nejdem opakovat predrecnikov)
A tiez je asi kapanek diskutabilne ukoncenie L87 v Ovsisti...ale tiez nemam ziaden konkretnejsi lepsi navrh...:/
No v kazdom pripade sa mi zda uz trocha (dost) prehnany vikendovy interval L87 - 30 minut...ved je to vysmech linky...tym z nej spravili linku dost nepouzitelnu, atraktivita intervalu veskera zadna, takmer na urovni SAD Horne Dolne
d3k0: odborna otazka: Ake su argumenty za a proti obojsmernemu zastavovaniu L59 na Racku? Ja som totiz doteraz vzdy pri tejto poziadavke rusil dotycneho tym, ze by to bolo proti koncepcii a zmyslu tejto linky, a tudiz ze nie je dovod to zaviest. A teraz som zmateny, ze sa to zrazu zaviedlo...:)