Reakcia na: Vladimír #48913:
Úprimne súhlasím, len dve poznámky: Oni si ani neuvedomujú, že ak električku niekedy postavia, v čo už sám prestávam opäť veriť, cestovanie a prestupovanie vrámci Petržalky sa aj oproti súčasnému stavu ešte ZHORŠÍ. Zatiaľ čo teraz sú prestupy z liniek lokálnej obsluhy na linky celomestského významu väčšinou na hrane, vzhľadom na legendárnu nezmyselnosť niektorých bratislavských prestupných uzlov si nerobím ilúzie o tom, ako budú vyzerať prestupy z autobusov na električku.Naopak, električka by zavrela ústa niektorým zaseknutým kazeťákom "nemáme priamu linku", lebo (predpokladám) s jednou radiálou (asi Karlovou Vsou a Dúbravkou) by priame spojenie bolo a rovnako s centrom (predsalen, 95 je ukončená na hranici centra, nie v ňom). Ostatné prestupy by snáď po prebudovaní Kamenného námestia/Námestia SNP na normálny prestupný terminál boli bezproblémové.
, ale tých "max. 30 minút" sa mi trochu nezdá. Čistá jazdná doba bez započítania pešieho presunu Zochova - Kapucínska a čakania na električku na Kapucínskej bola pred zmenou 24 minút. Peší presun trvá aspoň 2 minúty, električka do 4 minút vždy určite neprišla. To predpokladám ešte stále nezahŕňa peší presun na zástavku Lúčanka.
galiyosha
Moje dnešné dojmy boli trochu rozpačité a optimizmus vo mne mierne nalomili...
Ráno som šiel do mesta okolo 8.30. Na zástavke Budatínska (Stále je na znamenie? Teraz je to už asi zbytočné.) čakal na 93 oveľa početnejší húfik, než kedykoľvek predtým na 94. 93 sa už na Smolenickej zaplnila tak, že ľudia stála aj na schodoch, hoci kompresný pomer vnútri autobusu mal ešte stále svoje rezervy. Pri Terne to už začalo byť tesnejšie a na ŽST Petržalka to už bola stará známa klasika. Netuším, či to bolo spôsobené vynechaním spoja, ale bohvieaké zlepšenie oproti predchádzajúcemu stavu to nebolo. Naspäť som šiel okolo 10.00 95 zo Šafárikovho námestia. Na moje počudovanie, autobus bol veľmi slušne naplnený, ale vrámci kultúry.
V "strede" sedla som ešte necestoval, ale pamätám si, že okolo 13.00 chodili 93/94 z centra pomerne veľmi plné. Keďže intervaly v tomto období sa nezmenili, len sa poskracovali trasy, som celkom zvedavý.
Opäť som sa potreboval do mesta dostať okolo 15.30. Z Holíčskej vynechali asi dve 68 (medzičasom odišli tri 94 a dve 99). Okrem zdržania to v tomto smere kapacitne nebol problém, nechcel by som však byť v koži cestujúcich následne čakajúcich na prepravu z mesta. Naspäť som šiel okolo 17.30. 88 z ASMN pomerne kultúrne, po prestúpení do 68 na Moste Apollo som však stál na poslednom (či v mojom smere skôr prvom) schode. Iste, bolo to čiastočne aj o tradičnom nepostupovaní ľudí do vozidla, ale nebolo to bohviečo.
Trochu by možno chcela doladiť križovatka Bosákova - Šustekova, ktorá neviem, či bola po otvorení Mosta Apollo preprogramovaná, aby reflektovala zmenené dopravné prúdy.