Reakcia na: enge #37129:
to tam sa neda uz odbocit? uff som zaspal dobu , sorry.Re #37153 fobust: aha... toto som napr nevedel... Re #37162 si: ale aj tak. trasa B podla remingu nejak nema ist ulicami... v petrzalke vlastny zvrsok a nastupistia a este pod zemou. potom uz iba ASMN pod zemou, a filialka... podla mna tam maju proste kyd.
a inak ake napatie ma nasa elektrickova siet?

yale
Petrzalska radiala by mala byt vedena v ryhe z toho dovodu, aby bola plne segregovana a netvorila prekazku pre ostatnu dopravu (vratane chodcov) a rozvoj. Ake riesenie mas na mysli ty?
Estakady (v konecnom dosledku drahsie, ako jednoduchy vykop), alebo iba semaforovu preferenciu, ktora sa nam uz tak osvedcila inde? Moj nazor je, ze vedenie po povrchu to rychlo zdegraduje na obycajnu elektricku.
Dalsi dovod zapustenia je potlacenie hluku, pretoze trasa vedie v husto zastavanej oblasti.
Pojem pre-metro mi je znamy uz viac ako dekadu, takze si nemyslim ze ide o nove, resp. modne slovo. Stuttgart - tiez si myslim, ze by nam stacil, ale pozri si tu drahu a vozidla podrobnejsie - naozaj ide uz skor o lahku zeleznicu, ako elektricku.
Do tohto vlaku nenastupis len tak z chodnika.