Reply on: Vševedko #37137:
Vysvetlila som ti to, ako to je aj s N.mostom - len si pozorne precitaj - ziadna slava, chces sa so mnou stavit na cestu od Molecovej, ale ty asi nevies ze hlavne "prestupisko" z DD do centra je o dve zastavky dalej na Segnerovej, to uz ked som na zastavke Molecova moj zlaty uz mam jednu tretinu cesty z DD za sebou t.j. tych 20 min. uz mam za sebou a za ten cas su niektori npr. z Petrzalky z Luk uz v centre!!! Tak preco nemozem porovnavat MHD v ramci celej BA? Mimochodom nikto mi stale nenapisal odkial este z BA je potrebne pouzit na cestu do centra NUTNE DVA SPOJE, tak ako od nas hoci to centrum vidime z okna, dostaneme sa don za 40 min + este dalsie prestupovanie pre mnohych z nas je nutné, tak ako pise spravne myslim ze Vladimir. Inak ak je pravda, ze opat nas duobusy budu zvazat iba k elektrickam, len to nebudu male autobusy ale duobusy, tak suhlasim plne, je to o nicom, ak nebudu ani kapacitnejsie, a setrim na auto. Aj ja prispejem k upchavaniu ciest ID, nez pouzivat tuto MHD a stracat denne dve hodiny cestovanim v narvanych prostriedkoch MHD. Sice mi to bude autom trvat tiez dost dlho ale aspon mi nebudu dychat na krk rozni spolucestujuci, kto pravidelne pouziva MHD vie o com hovorim.
yale
Petrzalska radiala by mala byt vedena v ryhe z toho dovodu, aby bola plne segregovana a netvorila prekazku pre ostatnu dopravu (vratane chodcov) a rozvoj. Ake riesenie mas na mysli ty?
Estakady (v konecnom dosledku drahsie, ako jednoduchy vykop), alebo iba semaforovu preferenciu, ktora sa nam uz tak osvedcila inde? Moj nazor je, ze vedenie po povrchu to rychlo zdegraduje na obycajnu elektricku.
Dalsi dovod zapustenia je potlacenie hluku, pretoze trasa vedie v husto zastavanej oblasti.
Pojem pre-metro mi je znamy uz viac ako dekadu, takze si nemyslim ze ide o nove, resp. modne slovo. Stuttgart - tiez si myslim, ze by nam stacil, ale pozri si tu drahu a vozidla podrobnejsie - naozaj ide uz skor o lahku zeleznicu, ako elektricku.
Do tohto vlaku nenastupis len tak z chodnika.