Reply on: yale #36976:
V tomto sa takmer bezvyhradne zhodneme. Sam ale asi uznas, ze na radialach nema zmysel budovat nove trate, ked tam by podobny system uplne bez problemov na stavajucich tratiach fungovat mohol. V centre je situacia ina, tam som tiez za zapustenie pod zem, len sa bojim, ze financie nebudu ani na to, nieto este na prechod pod Dunaj tunelom... Ale stale si myslim, ze system vychadzajuci zo sucasnej elektricky ma vacsiu sancu na realizaciu v ako-tak rozumnom casovom horizonte, nez system budovany samostatne.
)
Kedze nan niet, tak keby sme sa hoci aj rozhodli ist cestou metra, tak akurat tak najblizsich 50 rokov o nom snivame, mozno postavime dalsie 2-3 velke jamy, zopar obrovskych tunelov (ibaze nie pod zemou), a s MHD sme nevyriesili hole NIC, a vozili by sme sa dalej v tych istych, vtedy uz 60-rocnych 8x generalkovanych vrakoch. Preto treba uvazovat realne a postavit cim skor to, na co mame, a nie stavat vzdusne zamky, ktore nikdy stat nebudu, a vsetci to vedia.
Ámos
Re #36978 Color: A keby sa tým K2 dali automatické spriahadlá ako má 7303 tak by mali tiež 41 metrov? Alebo by to bolo akurát.