Podla mna Lukáš pravdu, metro je investícia do budúcnosti, rychloelektrička alebo ako tomu čudu hovorite je riešenie možno 15-20 rokov a potom sa dojde na to, že aj tak kapacitne nestaťčí a vybuduje sa metro a toto riešenie bude v konečnom dôsledku finančne náročnejšie. Druhá vec je aj tá, že čo rok odsunu to predražovanie akéhokoľvek projektu...
Mne sa skôr vidí, že všetci vedia že tá elina má kapacitnú limitovanosť a že to metro skor či neskor bude musiet byt no sú taký električkový maniaci, že chcú mať aj to aj to. Električka nevydrží naveky o 15 rokov to metro bude určite treba ak nieuž teraz. A AK SI DAKDO MYSLÍ ŽE ELEKTRIčKA Má VYššIU PREPRAVNU KAPACITU AKO METRO NECH TO SEM NAPIšE ALEBO EšTE LEPšIE NECH SI IDE DO ŠVÉDSKA PO NOBELOVU CENA ZA OBLBOVANIE ? ? ?
Mne sa skôr vidí, že všetci vedia že tá elina má kapacitnú limitovanosť a že to metro skor či neskor bude musiet byt no sú taký električkový maniaci, že chcú mať aj to aj to. Električka nevydrží naveky o 15 rokov to metro bude určite treba ak nieuž teraz. A AK SI DAKDO MYSLÍ ŽE ELEKTRIčKA Má VYššIU PREPRAVNU KAPACITU AKO METRO NECH TO SEM NAPIšE ALEBO EšTE LEPšIE NECH SI IDE DO ŠVÉDSKA PO NOBELOVU CENA ZA OBLBOVANIE ? ? ?
galiyosha
Ja mozem s Vladimirom len suhlasit. Jedna jedina vetva elektricky/kolajoveho systemu v Petrzalke bud len sposobi dalsi odliv cestujucich do individualnej dopravy (lebo cestovanie sa im pre nutnost dochadzky k elektricke alebo pouzitia doplnkovej dopravy predlzi) alebo -- ak nebude ziaduce znizit atraktivitu pre tuto cast cestujucich -- takmer vobec neznizi vykony autobusovej dopravy v Petrzalke, kedze tie sa len presunu z relacii Petrzalka - mesto na nove relacie Petrzalka - mesto (tam, kde elektricka nebude) a Petrzalka - Petrzalka v ostatnych castiach. Petrzalka potrebuje SIET elektrickovych liniek. Je to omnoho sirsie uzemie, nez Dubravka alebo Raca, kde jedna vetva moze skutocne postacovat. Je mi jasne, ze niekde zacat treba a uz jedina trat je mimoriadne povzbudivym zaciatkom. Ale podla navrhu uzemneho planu s dalsou vetvou kolajoveho systemu v Petrzalke NIKTO nepocita. A to je podla mna zasadna chyba.
Nie, Bratislava nepotrebuje metro. Je to drahe a vela to nevyriesi. Bratislava potrebuje poriadne segregovany a preferovany elektrickovy system. Tie financie, ktore by inak pohltilo metro, by sa mali investovat do budovania novych trati, modernizacie tych stavajucich a obnovy vozoveho parku.