Reply on: Lukáš #36927:
Nie. Ja som tu nič za objektívnu pravdu nevydal. Len som nahlas uvažoval.A to, že z Dúbravky do Rače by to bolo rýchlejšie električkou ako metrom, to som nikdy nenapísal.
Zhrnul by som to asi tak, že na celý problém sa verejnosť a médiá pozerajú príliš čiernobielo. Skrátka, že metro vyrieši všetko a električka nič. Myslím si, že pravda bude niekde uprostred. V podmienkach Bratislavy sa prikláňam za rýchlodrážnu električku na perifériách na segregovaných povrchových tratiach a v centre zapustenými pod zem.
Tiež si ale myslím, že na Petržalku bude jedna zberná trať málo - či už to bude metro alebo električka.
Ale s nikým sa nehádam. Každý môžeme mať iný názor.
mplayer ho zvlada v pohode
Lukáš
Tá tvoja teória stroskotá vždy, lebo tento tvoj vzorec bude vždy platit VŠADE lebo aj v takom New York-ku sa da chodit na jednu, dve zastavky metrom a može sa to zdat časovo nevýhodné, lenže ja si New York bez metra predstavit neviem na zaklade tvojej argumentacie preco metro v BA nie. Aj v BA by sa dalo cestovat na 1 alebo 2 zastavky ale dalo by sa cestovat aj na vzdialenosti kde by to bolo urcite výhodné. Vrele ti doporučujem si pozreť na tejto stránke ako by metro malo podla projektov vypadať a uznáš, že mám pravdu ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Neviem či si z BA lebo niektoré veci čo píšeš mi pripadajú ako keby si v BA niekedy bol pozret a to je všetko. Reálne sú tie vzdialensti pomerne velké. Všeobecne BA je dost roztahana a má na počet obyvatelov pomerne velku rozlohu pri matematike kolko ma Praha a Bratislava obyvatelov a pritom BA má až cca 75% rozlohy /km2/ ako Praha........