Reply on: Janči #36961:
skus mi vysvetlit preco by elektricka (podotykam ale ze nie ta parodia na elektricku co dnes v BA premava) nemohla mat uplne rovnaku prepravnu kapacitu ako metro ? (oboje su svojim principom zeleznicne vozidla s ekvivalentnymi premavkovymi rychlostami)
Ámos
Re #36947 yale. No ja som skôr myslel na Nizkopodlažné vozidlá s podlahou vo výške 350mm od T. kolajnice a vyššie obrubníky ako teraz používané čiže tiež nústupište vo výške 350mm od T. kolajnice. Neviem si dosť dobre predstaviť vysoké nástupištia v takej Karlovke.
Re #36949 Galiyosha: Ja s tebou/ s vami súhlasím, že Petržalka potrebuje sieť električkový tratí (a keď sa človek pozrie na mapu ľahko vidí kade by mohli viesť) ale metro sa zavrhlo, hlavne pre neschopnosť budovať ho skrz financie. Preto je nereálne žiadať rovnaký obnos financií na budovanie električiek ako bol plánovaný na metro.
Re #36969 Janči: Ty mysli reálne. Za 100mld. by si sa električkou vozil aj na železnú studienku, nie len po dvoch takmer dokončených trasách.
Škoda, že nie sme chudobnejší. Počul som, že Atény čerpajú 75% financií na stavu metra z fondov. DNV by sa mala odtrhnúť ? a vytvroiť región Bratislava len územie mesta.