Reakcia na: yale #36976:
Pozeral si napriklad ten Stuttgart, ktory som spominal? Tam za 20 rokov presli z elektrickoveho systemu na metrovom rozchode na rychlodrazny system, pricom vozidla nadalej pouzivaju zvacsa rovnake trasy, ako predchadzajuca elektricka. Vysoke perony, nastup vo vyske podlahy. Nieco podobne je podla mna do Bratislavy idealne. Ano, vysoke perony budu na tych par zastavkach v centre vyzerat odporne (pokial nebudu pod zemou) -- no a co, na lepsie nemame...http://www.railway-technology.com/projects/stuttgart/
http://www.urbanrail.net/eu/stu/stuttgrt.htm
COLOR
Kazdy efekt zalezi od financii. Ak by usetrenych X miliard islo na dalsie dve trate v Petrzalke tak by o metre nikto nesnival. Lenze v sucasnosti vidime demagogicky boj, ked kazdy uvadza vyhody metra a zosmiesnuje elektricku. Este raz: Namiesto 100 miliard na metro dajme 100 miliard na elektricky a budeme sa do Ketelca vozit v pozlatenych vozoch. Asi tolko k tomu. ?