A co S-bahn? Ved ten by sa tu dal urobit behom tyzdna, zastavka Petrzalka-centrum uz dva roky fungovala, dalej by sa pridali dalsie zastavky (EU,Hornbach,DNV-sidlisko, Vrakuna-sidlisko) 15 az 30 min interval, atd. Aj to by trochu pomohlo.
Mohli by sa spravit dve linky, z Petrzalky do Race, a druha z P.Biskupic do DNV...a Nove Mesto by bol prestupny uzol medzi tymito linkami. A ako vozidlo by stacila aj 812 docasne ?
Mohli by sa spravit dve linky, z Petrzalky do Race, a druha z P.Biskupic do DNV...a Nove Mesto by bol prestupny uzol medzi tymito linkami. A ako vozidlo by stacila aj 812 docasne ?
yale
Jedno mozne riesenie obsluhy zapadu Petrzalky navrhol napriklad Reming - vyuzit petrzalsku zeleznicnu stanicu ako nastupne miesto pre zapad Petrzalky, s pripojenim na trasu B v stanici zastavka Petrzalka. Bez zapojenia zeleznice do dopravneho systemu (s-bahn) obsluha Bratislavy dlhodobo nie je realna.
Nepouzival by som slovo "elektricka" ako vsetko riesiacu mantru, aj ked je to v sucasnosti medzi bratislavskymi politikmi moderne, tak ako predtym chvilu "rychlodraha" a potom "metro"...