A co S-bahn? Ved ten by sa tu dal urobit behom tyzdna, zastavka Petrzalka-centrum uz dva roky fungovala, dalej by sa pridali dalsie zastavky (EU,Hornbach,DNV-sidlisko, Vrakuna-sidlisko) 15 az 30 min interval, atd. Aj to by trochu pomohlo.
Mohli by sa spravit dve linky, z Petrzalky do Race, a druha z P.Biskupic do DNV...a Nove Mesto by bol prestupny uzol medzi tymito linkami. A ako vozidlo by stacila aj 812 docasne ?
Mohli by sa spravit dve linky, z Petrzalky do Race, a druha z P.Biskupic do DNV...a Nove Mesto by bol prestupny uzol medzi tymito linkami. A ako vozidlo by stacila aj 812 docasne ?
galiyosha
Zapojenie zeleznice povazujem za samozrejmost, integrovana doprava uz mala v Bratislave davno fungovat. Len neviem, ci by prave v smere z Petrzalky bol po zeleznici dostatocny dopyt na prevadzkovanie S-bahnu v nejakom rozumnom atraktivnom intervale. Navyse neexistuje ziadna trat cez centrum a podzemna trat cez Nivy na Filialku a HlSt mi pripada este vacsie sci-fi, ako funkcny nosny system s podzemnym okruhom v dohladnom case...