galiyosha:No práve z Tebou udávaných dôvodov asi bude zošrotovaný.Alebo si karosériu kúpi DP Ústí nad Labem a vyrobí si z toho normálnu 22Tr?. fobust:Je to proste zvrátená súprava...
Trasa | Úsek | Dĺžka | Čas | Rýchlosť | Počet staníc | Priemerná vzdialenosť |
A | Dejvice - Skalka | 9,97 km | 19 min. | 31,48 km/h | 12 | 906 m |
B | Zličín - Černý most | 25,77 km | 41 min. | 37,71 km/h | 24 | 1120 m |
C | Háje - Ládví | 17,99 km | 30 min. | 35,98 km/h | 17 | 1124 m |
C | Háje - Nádr. Holešovice | 14,1 km | 26 min. | 32,54 km/h | 15 | 1007 m |
Úsek | Dĺžka | Čas | Rýchlosť | Počet staníc | Priemerná vzdialenosť |
DNV - hlavná stanica | 13 km | 16 min. | 48,75 km/h | 2 | 6500 m |
hlavná stanica - Vajnory | 10 km | 10 min. | 60 km/h | 2 | 5000 m |
fobust
Rychlodrazne elektricky vobec nie su limitovane rozchodom, aj stara komunisticka norma pripustala pri rychlodrahach rozchod 1000 mm. Mam niekde doma jej presne cislo, mozem pozriet, ak velmi chces. Okrem ineho sa v tej norme pisalo o medzistanicnych vzdialenostiach, mimourovnovosti, etc... Nove vozidla na metrovy rozchod existuju. Este nie je rozhodnute aky typ elektriciek sa bude kupovat, ale zrejme bude nizkopodlazny. Na buduci rok maju prijst nejake typy na testy, takze po zapozicanych smradobusoch Solaris, Citaro a MAN sa budeme moct tesit aj na elektricky....