tr3mp dik zato ze si si dal namahu s tym textom,je to fakt dobre... metro asi neni pre brtislavu potrebne.pozdava sa mi napad ze by rychlodrazna elektricka mohla byt kvazi "metrom",lebo ako som sa tu docital,mala by ist pod starym mestom.odpovedzte mi este na jednu otazku prosim.kedy sa planuje kompletna vymena vsetkych starych cervenych elektriciek za nove?planuje sa vobec generalna vymena?aky typ elektriciek bratislava planuje zakupit?je tu podla mna este jeden dost zavazny problem.ak by sme chceli zaviest tieto nove elektricky do celej BA,musime predsa rozsirit vsetky kolajnice,lebo pokial viem,rychlodrazne elektricky maju sirsie kolajnice.to by mohlo trvat aj niekolko mesiacov,a co potom s dopravou?elektricky vyuziva pomerne dost ludi a keby v celej bratislave padli,neviem si to dost predstavit.inak zda sa mi ze ste na danu problematiku odbornici,pracujete u MHD alebo co?...
Spectre
Inak samozrejme vyriešiť by sa to určite dalo. Najjednoduchšie nastavením ORka na T3ke tak, aby zlenivela na úroveň kachny. Či by sa to dalo zapojiť bez úprav kabeláže, alebo dodatočných vylepšení, to ti nepoviem.
Teraz mi napadlo podivuhodné viedenské zapojenie tých starých šrotov jazdiacich na U6ke spolu s novou tramvajou v strede. Je to dosť šialené a hlavne rozjazdy a brzdenia to má dosť nerovnomerné (dvojosák rules). Totiž vždy to odradí tri štyri stupne, malá pauza, ďaľšie tri-štyri stupne, pauza. Toto robia aj niektoré šerble ktoré im jazdia ako tramvaje (tie klasické úzke jednosmerné typy). Neviem ako to majú urobené, ale keby tam dali obvod, ktorý by tie stupne hádzal plynule, tak by to bolo podľa môjho názoru pohodlnosťou na úrovni zrýchľovača.