galiyosha:No práve z Tebou udávaných dôvodov asi bude zošrotovaný.Alebo si karosériu kúpi DP Ústí nad Labem a vyrobí si z toho normálnu 22Tr?. fobust:Je to proste zvrátená súprava...
Trasa | Úsek | Dĺžka | Čas | Rýchlosť | Počet staníc | Priemerná vzdialenosť |
A | Dejvice - Skalka | 9,97 km | 19 min. | 31,48 km/h | 12 | 906 m |
B | Zličín - Černý most | 25,77 km | 41 min. | 37,71 km/h | 24 | 1120 m |
C | Háje - Ládví | 17,99 km | 30 min. | 35,98 km/h | 17 | 1124 m |
C | Háje - Nádr. Holešovice | 14,1 km | 26 min. | 32,54 km/h | 15 | 1007 m |
Úsek | Dĺžka | Čas | Rýchlosť | Počet staníc | Priemerná vzdialenosť |
DNV - hlavná stanica | 13 km | 16 min. | 48,75 km/h | 2 | 6500 m |
hlavná stanica - Vajnory | 10 km | 10 min. | 60 km/h | 2 | 5000 m |
Spectre
Zrejme oveľa horšie, ale určite by to išlo aj so súčasným elektronickým OR. Veď pedálom volíš jazdný stupeň - prúd, teda defacto aj akceleráciu a nezaujíma ťa, prečo má kachna stupňov X a T3 stupňov Y. Samozrejme, rozdiel medzi kachnou a T3 je práve kvôli vozidlu ako takému, ale ak by sa to OR správalo čo i len trochu inteligentne, určite by sa dal zabezpečiť súbeh kachny a T3 bez ohľadu na počet stupňov v zrýchľovači (s tým, že pri takomto prevedení by bolo nutné z kachny zrušiť posledný stupeň jazdy, čiže tlačítko maximálneho rozjazdu, alebo prípadne túto vymoženosť integrovať do T3)