Reakcia na: Papyr #30576:
V princípe súhlas, ale to isté by svojou činnosťou mal zaistiť aj funkčný strhovák ČKD ? . Výhodou Railtechov je možnosť presnejšieho nastavenia, kvalita a podobne. A keď sa Railtech zablokuje, vodič nemusí povoľovať skrutku, ale naopak strhovák natiahnuť. Strhováky ČKD umožňovali nasadenie zberača na vedenie aj v nenatiahnutom stave. takže 99% vodičov (vrátene mňa) jazdilo s nenatiahnutými strhovákmi, zberač Railtech to nedovolí, čím prispieva k menšiemu ohrozeniu vedenia. Ak vozidlo so strhovámi Railtech/Delachaux strhne priečny preves, je to v 99% zle nastaveným strhovákom (musí byť nastavený podľa použitého zberača) a v tom zvyšnom percente tým, že k vypadnutiu zberača došlo tak tesne pred prekážkou, že už strhovák nestihol zareagovať.
Sarko
Re #30569 Vladimír: Ale aj tak mi to nejde do hlavy, prečo sa povie výraz "celá" napr. v Tebou spomínanom "spoj ide o celá hodina 16 minút", keď celá hodina nie je! ? Ale výraz "o" namiesto "na" je fakt asi len prešovské špecifikum. Alebo sa to používa aj niekde za hranicami PO?