Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #29181:
To je dobry napad. A mimochodom, zad@dpb.sk uz nefunguje 🙂
Reakcia na: TeBeCe #29180:
sorry, som bol myslienkami o par dni dopredu..:)
Tento tyzden som po dlllllhooom case nadabil na revizorov, jeden pocernejsi, ze by Rom? a dalsi taky moletiak . Pekne sa pozdravil a udali co budu robit. Boli ohladuplny a nechali este zo troch ludi si cviknut listky potom dodatocne ,sice pod dohladom ,ale nechali. Boli maximalne slusny. Kiezby boli vsetci taky... ?
Reakcia na: Valec #29181:
Neviem, ci by to pomohlo. Presne, ako tu napisal fobust - je to rovnaka situacia, ako ked si vlkä nevsimnu velky napis "PORUCHA VOZIDLA" na transparente a tlacia sa nasilne do vozidla. Jednoducho mame co do cinenia s bratislavskymi vlcakmi a tym nie je rady, ani pomoci ?
Nič v zlom, ale to info pred pridaním príspevku o tom, že táto stránka nie je stránkou DPB, nie je dosť dobre spravené. Je tam kopa textu a to si nikto neprečíta. Ja som si to prvý raz prečítal dnes. Stačili by tam 3 vety:
Stránka nie je stránkou DPB. Sťažnosti ohľadne MHD adresujte sem: zad@dpb.sk - a to veľkým farebným fontom.
Toto je diskusné fórum záujmového združenia. - alebo niečo podobné, menším čiernym fontom.
Načo je tam to o tom dispečerovi. Stáli návštevníci to vedia, nových usmerníte a bežnému cestujúcemu je to aj tak fuk.
Reakcia na: Author #29166:
no, vzhladom na to ze linka 12 teraz chodi poriadnou obchadzkou cez mesto, by som ju neodporucal do konca maja ?
Reakcia na: Marko #29174:

Ja by som netvrdil ze neda, ale asi nechce. A to z tej druhej strany.
Reakcia na: Marko #29176:
a ano, aj kvoli tomu listu.............
Reakcia na: Riko #29175:
kvoli prispevkom v diskusii a na lamparni bratislava.sk
Neviem o tom nič bližšie ale čítal som vo fóre, že niekto od nás napísal list alebo mail dpb ktorý sa im nepáčil , a dakto z dpb si všimol že ten kritik je z imhd.....Neviem či to bolo presne takto ale čítal som to v takejto podobe.
Reakcia na: Marko #29174:

príspevku??? oficiálnemu stanovisku stránky iMHD, alebo príspevku XY v diskusii?
Fobust: a naozaj sa neda s dpb niak dohodnúť? Kvôli jednému blbému príspevku nemôžu odsudzovať celé imhd, veď imhd netvori jeden človek ale skupina ľudí....
Reakcia na: fobust #29172:

myslím že trošku chápem ☺ , tak mi to skús v krátkosti vysvetliť
Reakcia na: Riko #29171:

Radsej to ani nechci chapat.
už som tu dlho nebol, takže mi unikla informácia...
prečo už nespolupracuje d3ko s DPB a nerobí im zastávkové CP, tým pádom musí čakať po každej aktualizácii CP, aby ich niekto opísal??? na zastávkach a potom ich pohol hodiť na web....
nechápem, čo sa stalo, že už nespolupracjete s DPB???
Reakcia na: N #29169:

Co sa MG tyka, tak som sa dopocul ze zivotnost MG je mizerna, jeden voz jazdi aj 15timi MG. Mne skor ide o znizenie hlucnosti takehoto vozidla. Mame uz par zrychlovacovych T3, ktore maju staticky menic a ventilatory. Ja by som to este viac upravil, lebo ten ventilator sam o sebe dost fuci a aj ked sa vypina, stale rusi. Mal by tam niekde byt (pri zrychlovaci) teplomer a v zavislosti od teploty by sa mali ventilatory tocit rychlejsie a pomalsi. Trakcaky by to prezili, znizila by sa hlukova zataz. Ale nikdy sa to tak nerobilo, bolo by to bars zlozite, etc. A je to asi aj zbytocne. ?
Reakcia na: fobust #29164:

Je jasne ze primarne ide o charakter drahy a techniku jazdy, ked mam useky dva kilometre dlhe tak moc neusetrim, kedze usetrit sa da akurat na rozjade prudom, ale u nas su zastavky v pomerne hustom slede. Co sa tyka rekuperacie, nase meniarne nemoznuju rekuperaciu do siete, takze rekuperovanu energiu mozno vyuzit len ostatnymi vozmi v danom tratovom useku alebo cez druhy menic zohrievat brzdovy odpor 8)). Co sa tyka uspory na udrzbe tak skusenosti z krasnan su, ze ked sa vymenili vsetky mechanicke omedzovacie rele za elektronicke tak ani nevedia ze vozy s Tr37 maju, aspon tak to referuju zodpovedni pracovnici.
Co sa tyka MG, tak energeticka navratnost je temer nulova, ventilatory musia bezat viac menej stale tak ci tak a to ze je polovodicovy menic ucinnejsi je prd platne ked tam su 2-3 kW. Jedina uspora na MG je udrzba respektive uhliky 8)))
Peter: my nemáme nové cestovné poriadky lebo nám ich dpb nechce dať 😞 ale robí sa na tom 🙂
Mate oznam o zmene cestovneho poriadku linky c. 78, ale zvernili ste stary cestovny poriadok v smere z Dolnych Honov do Petrzalky. Mozete to napravit?
Reakcia na: Mirka #29157:

Kedze cestujes z Karlovky, cca kazde 4min Ti ide elektricka pod Novy most a v sucasnosti su odchody 70 od Noveho mostu vdaka intervalu (12min) cely den naviazane 3 min po planovanom prichode linky 12, takze skus tuto elektricku,..a medzi dvomi odchodmi 70 ide v spicke 71:)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.