Reakcia na: m@rtin #29124:
No v Prahe som sa zviezol B741 a je to grc! Bueee... ?
Spectre:
Prosim bud taky laskavy, a naskenuj tu stranku z tej prirucky ku Karose, aby veril. Mozes to poslat aj mne, aby som mal aj ja, ak by bolo treba.
Vážení cestujúci, vzhľadom na skutočnosť, že Dopravný podnik Bratislava, a.s. (DPB) vo februári 2004 zrušil oficiálnu spoluprácu so stránkami iMHD.sk, nové cestovné poriadky niektorých liniek platné od 1. a 10.5.2004 budú zverejnené až po ich získaní zo zastávok MHD.
Stránky iMHD nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Stránky iMHD nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a.s.
fobust
Teoreticky, v idealnom pripade realnych 33 percent, v sktocnosti cca 25 percent a v praxi sa to pohybuje niekde medzi tym. Opravte ma ak sa mylim.
Tu nejde ani tak o znizenie spotreby ako o zlepsenie udrzby.
Aj ked niesom fanusikom investicii do starych vrakov, uvedomujem si ze na nove tramvaje tak skoro nebude a nebude ich tolko kolko by bolo treba. Osobne som za zachovanie Tr37 s tym, ze sa tam vmontuje miesto hlucneho MG staticky menic a ventilatory, takto to uz funguje v niektorych vozoch a funguje to dobre. Ale mal by sa pri tom aj prerobit interier, aby bol komfortnejsi. Neviem kolko stoji Progress, ale asi je to najdrahsia cast prestavby, statak je urcite sam o sebe lacnejsi. Navyse pri spravnej technike jazdy nie je ani zrychlovac taky priserny. Len to treba odnaucit podaktorych od pateorii typu "to musis natukavat" a pod.
Mozno sa Igor nastve lebo som tresol nejaku blbost, ale moze ma opravit. A to plati pre kohokolvek kto to tu cita a ma presnejsie informacie.