Nič v zlom, ale to info pred pridaním príspevku o tom, že táto stránka nie je stránkou DPB, nie je dosť dobre spravené. Je tam kopa textu a to si nikto neprečíta. Ja som si to prvý raz prečítal dnes. Stačili by tam 3 vety:
Stránka nie je stránkou DPB. Sťažnosti ohľadne MHD adresujte sem: zad@dpb.sk - a to veľkým farebným fontom.
Toto je diskusné fórum záujmového združenia. - alebo niečo podobné, menším čiernym fontom.
Načo je tam to o tom dispečerovi. Stáli návštevníci to vedia, nových usmerníte a bežnému cestujúcemu je to aj tak fuk.
Stránka nie je stránkou DPB. Sťažnosti ohľadne MHD adresujte sem: zad@dpb.sk - a to veľkým farebným fontom.
Toto je diskusné fórum záujmového združenia. - alebo niečo podobné, menším čiernym fontom.
Načo je tam to o tom dispečerovi. Stáli návštevníci to vedia, nových usmerníte a bežnému cestujúcemu je to aj tak fuk.
N
Je jasne ze primarne ide o charakter drahy a techniku jazdy, ked mam useky dva kilometre dlhe tak moc neusetrim, kedze usetrit sa da akurat na rozjade prudom, ale u nas su zastavky v pomerne hustom slede. Co sa tyka rekuperacie, nase meniarne nemoznuju rekuperaciu do siete, takze rekuperovanu energiu mozno vyuzit len ostatnymi vozmi v danom tratovom useku alebo cez druhy menic zohrievat brzdovy odpor 8)). Co sa tyka uspory na udrzbe tak skusenosti z krasnan su, ze ked sa vymenili vsetky mechanicke omedzovacie rele za elektronicke tak ani nevedia ze vozy s Tr37 maju, aspon tak to referuju zodpovedni pracovnici.
Co sa tyka MG, tak energeticka navratnost je temer nulova, ventilatory musia bezat viac menej stale tak ci tak a to ze je polovodicovy menic ucinnejsi je prd platne ked tam su 2-3 kW. Jedina uspora na MG je udrzba respektive uhliky 8)))