Nič v zlom, ale to info pred pridaním príspevku o tom, že táto stránka nie je stránkou DPB, nie je dosť dobre spravené. Je tam kopa textu a to si nikto neprečíta. Ja som si to prvý raz prečítal dnes. Stačili by tam 3 vety:
Stránka nie je stránkou DPB. Sťažnosti ohľadne MHD adresujte sem: zad@dpb.sk - a to veľkým farebným fontom.
Toto je diskusné fórum záujmového združenia. - alebo niečo podobné, menším čiernym fontom.
Načo je tam to o tom dispečerovi. Stáli návštevníci to vedia, nových usmerníte a bežnému cestujúcemu je to aj tak fuk.
Stránka nie je stránkou DPB. Sťažnosti ohľadne MHD adresujte sem: zad@dpb.sk - a to veľkým farebným fontom.
Toto je diskusné fórum záujmového združenia. - alebo niečo podobné, menším čiernym fontom.
Načo je tam to o tom dispečerovi. Stáli návštevníci to vedia, nových usmerníte a bežnému cestujúcemu je to aj tak fuk.
ale robí sa na tom
fobust
Co sa MG tyka, tak som sa dopocul ze zivotnost MG je mizerna, jeden voz jazdi aj 15timi MG. Mne skor ide o znizenie hlucnosti takehoto vozidla. Mame uz par zrychlovacovych T3, ktore maju staticky menic a ventilatory. Ja by som to este viac upravil, lebo ten ventilator sam o sebe dost fuci a aj ked sa vypina, stale rusi. Mal by tam niekde byt (pri zrychlovaci) teplomer a v zavislosti od teploty by sa mali ventilatory tocit rychlejsie a pomalsi. Trakcaky by to prezili, znizila by sa hlukova zataz. Ale nikdy sa to tak nerobilo, bolo by to bars zlozite, etc. A je to asi aj zbytocne. ?