Reakcia na: N #29169:
Co sa MG tyka, tak som sa dopocul ze zivotnost MG je mizerna, jeden voz jazdi aj 15timi MG. Mne skor ide o znizenie hlucnosti takehoto vozidla. Mame uz par zrychlovacovych T3, ktore maju staticky menic a ventilatory. Ja by som to este viac upravil, lebo ten ventilator sam o sebe dost fuci a aj ked sa vypina, stale rusi. Mal by tam niekde byt (pri zrychlovaci) teplomer a v zavislosti od teploty by sa mali ventilatory tocit rychlejsie a pomalsi. Trakcaky by to prezili, znizila by sa hlukova zataz. Ale nikdy sa to tak nerobilo, bolo by to bars zlozite, etc. A je to asi aj zbytocne. ?
N
Aj ja si pamatam ze cca. 30% to bolo, ale bez rekuperacie.
Kedze sa vsak jedna o spickove vykony radovo stoviek kW je aj 30% signifikanta hodnota. Z energetickeho hladiska je odporovy rozbeh v roku 2004 fakt bohapuste plytvanie.. 8)*suri*