Reakcia na: Peon #237230:
V roku 2020 prišiel na filiálku MUV 69 (motorový univerzálny vozík). Traťoši kanibalizovali použiteľné diely železničného zvršku a počas návratu do obvodu žst. BA predmestie inštalovali červenú, bielo orámovanú obdĺžikovú dosku. (Prenosné návestidlo STOJ), číslo návesti z hlavy neviem, dohľadaj si na webe, začni predpisom ŽSR Z1.
A ak Ti Google vyhodí v obrázkoch kruhový terč zapichnutý do štrku priamo v osi koľaje, tak nemaj dilemu, číslo, pomenovanie a význam návesti návestenej návestným znakom prenosného návestidla je úplne identický.
A za domácu úlohu dostaneš zistiť, prečo to nie je Filiálka, ale filiálka s malým tlačeným f.

no čo šlo by to hlbšie
z depa by sa vedela spraviť jedna lajna na priamo dolu. Je pravdepodobné, že niečo v okolí Limbovej by sa muselo demolovat.
Dispecer
Pri súčasnom dopyte aj celkom hej:
- OC Optima > USS:
PD: 52 spojov (bez sedlových a viac-menej prázdnych električiek R1+R7 33 spojov),
VD: 29 spojov (bez sedlových a viac-menej prázdnych električiek R1 16 spojov)
- USS > OC Optima:
PD: 71 spojov (bez sedlových a viac-menej prázdnych električiek R1+R7 58 spojov)
VD: 36 spojov (bez sedlových a viac-menej prázdnych električiek R1 16 spojov)
Pre porovnanie - Jurajov dvor - Zlaté piesky:
- Jurajov dvor > Zlaté piesky:
PD: 113 spojov
VD: 78 spojov
- Zlaté piesky > Jurajov dvor
PD: 103 spojov
VD: 73 spojov
S takýmito vyhliadkami by asi dnes už nikto tých 11 km električkovej trate v úseku OC Optima - USS nestaval (a aj preto je v takom stave v akom je).
(Čísla som len narýchlo vycucal z CP na imhd.sk a dpmk.sk, je možné že som sa niekde pri počtoch aj sekol.)