Reakcia na: MatejBA #237189:
Porovnávaš neporovnateľné. Začnime tým, že každý závod a aj prípadná trať vznikali za úplne iných ekonomických a spoločenských podmienok, za úplne iného stupňa automobilizácie a tiež ze košický má diametrálne odlišný počet zamestnancov. Také špeciality, že kedysi sa za prácou sťahovalo (do podnikového bytu) a teraz sa denne dochádza úplne nechajme bokom.A keď si pozriem rozsah prevádzky a množstvo súbežných autobusov a spojím to s (len so sprostredkovanými takže toto by mohlo výsledok ovplyvniť) informáciami o vyťaženosti, tak žiaľ áno, je zbytočná resp. dnes by ju za takýchto podmienok asi nikto nebudoval.
no čo šlo by to hlbšie
z depa by sa vedela spraviť jedna lajna na priamo dolu. Je pravdepodobné, že niečo v okolí Limbovej by sa muselo demolovat.
?)
BigMac
Inými slovami začína sa koniec taktu. A posledný osobák z DS do KN je vedený v lukratívnej časovej polohe 21:10, z DS do BA ešte o minútu lukratívnejšej o 21:09...
Podrobnosti viď: https://www.vlaky.net/upload/images/reports/007870/kcp_131.pdf