Reakcia na: si #229873:
Problém jadra ja to, že naráža na odpor eko aktivistov a ozývajú sa aj rakúšania, ale vtipné to je v tom, že francúzom nefrflú, ktorí sú známi počtom JE. Ale ak aj im nakladajú, tak sa ospravedlňujem a beriem späť.Ad. eko-stopa elektromotora vs. spaľovacieho bola porovnávaná vzhľadom na všetky faktory. Od získavania, spracovania surovín, cez výrobu, servis, nároky na prevádzkovú infraštruktúru až po samotné nakladanie s vyhodenou technikou po jej dožití. V úvahe sú teda inkludované aj ostatné prevádzkové hmoty. Ale ... niesom technik a odborník a technik až tak, takže ťa nebudem zavádzať a kľučkovať, ale zistím k tomu viac od ľudí, ktorí okolo tej konferencie na ČVUT behali a prednášali. Ok?
Každopádne, úplne súhlasím s tým, že Vozovňa Hroboňova nie je pre obyvateľov Drotárskej atraktívny bod.
. Mám totiž známeho s Teslou X a ten ju tak neospevuje.
My čo sme vyrastali v sodíkových časoch, považujeme sodík za staré svetlo, a LED za nové
Ámos
https://fontech.startitup.sk/finsky-taxikar-kapacita-baterie-model-s/
Tolko k hodnovernym informaciam z prispevku.
(Len technicky 400 000/500[cca dojazd tesly] = 800 cyklov.)
Som zvedavy, ci NS12tkam bude treba o rok a pol menit baterie, lebo prebehne 800 nabijacich cyklov.