Reakcia na: dns.mk #229906:
Parkovné ako systém je navrhnuté super. S čím mám problém, alebo respektíve strach, je, že primátor zarúbal fakt vysoko (to nie je kritika). Bojím sa, aby mu to v tejto podobe prešlo a neskončilo to neúspechom.Ja osobne by som cenu za jedno auto dal na polovicu, aby sme "odmerali teplotu". Nad rámec tohto by som deklaroval vytvorenie K+R miest a zabezpečenie mestskej logistiky (parkovacích miest určených zásobovaniu).
Čo bude potrebné vycibriť, je rozhodne mestská polícia, ktorá dnes nemá žiadnu autoritu. Ako príklad uvádzam Brniansku ulicu pri zastávke Dubová, kde vzniklo samozvané P+R parkovisko. Fungl nový chodník okupujú a ničia autá a to napriek tomu, že je tam zákaz. Mestského policajta lokalita ani na zavolanie nevidela.
Tiež mám isté súkromné obavy o niektoré zelené plochy. V mojej lokalite je ich niekoľko, kde zázrakom ešte nenapadlo parkovať autá. Ak sa spoplatní parkovanie na ulici, dúfam, že nevzniknú takéto živelné parkoviská v blate. V súčasnosti som držiteľom rezidenčnej karty Staré Mesto a musím povedať, že si všímam, že na každej ulici, kde je zavedené rezidenčné parkovanie sa na drzovku vyskytujú vozidlá, ktoré kartu nemajú. Polícia v nedohľadne.
Tiež, keďže zatiaľ stále nie je zakázané paušálne parkovať všade, je potrebné zabezpečiť vymáhanie predpisov.
Čo sa týka komunikácie a spolupráce s politickými oponentami, politika nie je pieskovisko. Niekedy je pre vyšší účel potrebné komunikovať s ľuďmi, na ktorých by sme sa inak nepozreli. Pokiaľ je výsledkom ich spolupráce rozumná vec, mne ako občanovi to nevadí.
Okrem tímov vedcov a personálu, ktorý obsluhuje údržbu, opravu a rekonštrukciu krypty, pod ktorou je JE ma nenapadá, kto by tam mohol žiť a aj to, len dočasne pokým ho nevymenia aby si nevystavoval nadmerne rádiacií.
Každopádne, úplne súhlasím s tým, že Vozovňa Hroboňova nie je pre obyvateľov Drotárskej atraktívny bod.
. Mám totiž známeho s Teslou X a ten ju tak neospevuje.
My čo sme vyrastali v sodíkových časoch, považujeme sodík za staré svetlo, a LED za nové
si
spociatku to pomohlo tomu ze vozy neboli az tak natrieskane, po ~2mesiacoch sa zacalo prejavovat aj to ze ked toho chodi viacej tak to zacnu aj ludia viac pouzivat...
avsak uz bolo po volbach a novi papalasi tuto vymozenost opat zrusili a vratili do povodneho stavu...
takze restrikcie sposobom zdrazme parkovanie nevidim rad, radsej by som aby k tomu skusili pristupovat opacne - najprv vytvorili podmienky na to aby ludia tu verejnu dopravu mohli vyuzivat (a ak sa pre to rozhodnu sa do tych vozidiel aj zmestili) a az nasledne nech spekuluju o tom ako vytahovat dalsie peniaze od obyvatelov....
PS: necital som sucasny navrh, ale pokial plosne spoplatnia parkovanie v celom meste a este dokonca aj v susednej mestskej casti budes ako cudzinec, tak to nic rozumne neprinesie
PS2: prilisne spoplatnenie moze viest aj k opacnemu - ja napriklad byvam v okrajovej mestskej casti v rodinnom dome, kde hustota zastavby a obyvatelstva nie je nijak zaujimava na to aby tam chodila nejaka verejna doprava... (a keby aj niekto velmi chcel, ulica je uzka, protiiduce auta sa vedia len s problemami a len na niektorych miestach vyhnut a ani s obracanim vozidla na jej konci (slepa ulica) to tiez nie je velmi ruzove), na elektrickovu zastavku to mam nieco cez 1km, tak to robim tak, ze do prace sa zveziem autom k elektricke, tam ho necham na parkovisku ktore tam vybudovala MC, prestupim do elektricky a idem dalej a zas popoludni vecer ked sa vraciam tak naopak prestupim z elektricky do auta.... v pripade ze platba za taketo parkovanie bude prilis vysoka, tak zamestnavatel mi aj v sucasnosti ponuka ako jeden z benefitov bezplatne parkovanie pod budovou, tak to nejak pretrpim a zacnem jazdit do prace v centre mesta autom...
a takych ludi ktori takto chodia autom k zastavke elektricky len na nasej ulici poznam viacero....