Reakcia na: Ike #229192:
Zrejme jediné riešenie by bola zachádzka 41 na Lovinského a prestup by bol vykonaný na konečnej. Tam sa nikto nemôže vyhovoriť že nevie či už prípoj išiel alebo nie. Čas strávený cestovaním navyše sa ušetrí pri prestupe, nakoľko 64 by odchádzala hneď po príchode 41.
810zssk
Ono to nie je zas az taka veda z pohladu logiky systemu, len musi byt zaujem a (co je nemenej dolezite) dobre data o cestovnych poriadkoch, lebo bez nich sa to cele rozsype.
Na uvod by teda bolo dobre keby sa buduce vedenie DPB pustilo do nejakeho jednotneho informacneho a prevadzkovaeho systemu, kde by boli poriadne data o planovanej prevadzke a zaroven by ho pouzival dispecing na riadenie premavky (s prislusnymi vystupmi pre verejnost). Ked by takyto system bol, potom sa v ramci neho daju vymyslat taketo veci.