Reakcia na: ceres #229224:
Ako okamzite riesenie nevyhovujuceho stavu by bolo najlepsie zrusit 64 a vratit 41 celodenne na stanicu. Idealne dlhodobe riesenie je nakup parcialov a prepojenie liniek 203+41, co by zabezpecilo spolahlive a pohodlne spojenie nielen so stanicou ale aj s centrom mesta. Je mozne, ze 64 nechcu zrusit preto, ze sa boja, ze im klesne vyprava 30Tr a mozu sa dostat do problemov s eurofondovym projektom na modernizaciu vozoveho parku.
Ike
z pohľadu vodiča L41:
čas t: vozidlo vyštartuje z Búdkovej smerom na zastávku Na hrebienku
čas t+4: vodič sa dorozumie s vodičom L64, ktorý čaká na Lovinského a upovedomí ho, že prešiel zastávku Súbežná - toto môže neskôr zabezpečiť palubák
čas t+5: vodič L41 príde na zastávku Vozovňa Hroboňova, kde vyloží ľudé a s vozidlom pokračuje ďalej (do vozovne, alebo na HLST)
z pohľadu vodič L64:
pred časom t+4 vodič čerpá prestávku na Lovinského,
čas t+4: vodič je cez vysielačku informovaný o tom, že vodič L41 prišiel do zastávky Súbežná, prípadne mu toto zahlási palubný počítač, vodič vyštartuje a obslúži zastávku Lovinského.
čas t+5: vodič odchádza z Lovinského (zastávka), pričom krátko na to má vizuálny kontakt s L41
čast t+6: vodič L64 prichádza na zastávku Vozovňa Hroboňova.
z pohľadu cestujúceho z Búdkovej do mesta
čas t: cestujúci je vo vozidle linky 41
čas t+5: cestujúci vystupuje na zastávke Vozovňa Hroboňova z vozidla L41
čas t+6: cestujúci (na hrane) nastupuje na zastávke Vozovňa Hroboňova do trolejbusu L64.