Reakcia na: Mhr1 #229212:
Tak lebo aké má nový palubák aktuálne možnosti? Druhá vec aké má teoretické možnosti, ale bude DPB žiadať zavedenie / doprogramovanie ďalších funkcií? Neviem či sa tam dajú posielať správy, tak ako išli/idú relatívne jednoducho na starý palubák. A teda ak to ide tak ľahko aj na nový palubák, tak celý deň to bude sledovať jeden dispečer online? (za predpokladu, že sa zobrazuje aj poloha autobusu, aj poloha tbusu, čo nie je úplne samozrejmé, ako vieme zo zastávkových tabúľ a výpravy...). Lebo toto sú aktuálne možnosti DPB ... (to nie je iba reakcia na Teba ale aj ostatných)
rastaman2000
Autobusom IVECO sa zliepajú okrajové GUMY - TESNENIA dvier. Na zastávkach toto zdržiava - dvere sa otvárajú veľmi pomaly, keďže mechanizmus "bojuje" proti vysokému odporu; ráno (pri nástupe do služby) dokonca vodiči musia tieto dvere MANUÁLNE (RUČNE - NASILU) OTVÁRAŤ!
Uvedené je potrebné riešiť OŠETRENÍM (NÁTEROM/POSTREKOM) gúm - tesnení SILIKÓNOVÝM OLEJOM (event. technickým glycerínom).