Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ceres #229224:
Ako okamzite riesenie nevyhovujuceho stavu by bolo najlepsie zrusit 64 a vratit 41 celodenne na stanicu. Idealne dlhodobe riesenie je nakup parcialov a prepojenie liniek 203+41, co by zabezpecilo spolahlive a pohodlne spojenie nielen so stanicou ale aj s centrom mesta.

Je mozne, ze 64 nechcu zrusit preto, ze sa boja, ze im klesne vyprava 30Tr a mozu sa dostat do problemov s eurofondovym projektom na modernizaciu vozoveho parku.
Reakcia na: janstár #229232:
Skús si prosím ťa zvyknúť, že vesmír sa netočí okolo teba. Tak ako sem každý píše za seba, tak ani ty by si nemusel zbytočne generalizovať a robiť zo seba samozvaného hovorcu rôznorodej masy cestujúcej verejnosti.
Reakcia na: Stano.S #229231:
Aký ste všetci státia chtiví ale v autobuse si utekáte prví sadnúť.
Koľko mínusov ste mi dali. Vy tu nezastupujete cestujúcu verejnosť ale skorumpované vedenie MHD.
Reakcia na: janstár #229227:
A Ty nemôžeš stáť?
Reakcia na: janstár #229225:
Nie, ja také nechcem. ja sedím v práci dosť. Len nech dávajú na L43 do lesa keď už robili na patronke tú nabíjačku. Čo tam majú podľa teba poslať, nejakú vrakosu?
Reakcia na: Technopol #229223:
Riešenie je nasledovné,

z pohľadu vodiča L41:

čas t: vozidlo vyštartuje z Búdkovej smerom na zastávku Na hrebienku
čas t+4: vodič sa dorozumie s vodičom L64, ktorý čaká na Lovinského a upovedomí ho, že prešiel zastávku Súbežná - toto môže neskôr zabezpečiť palubák
čas t+5: vodič L41 príde na zastávku Vozovňa Hroboňova, kde vyloží ľudé a s vozidlom pokračuje ďalej (do vozovne, alebo na HLST)

z pohľadu vodič L64:
pred časom t+4 vodič čerpá prestávku na Lovinského,
čas t+4: vodič je cez vysielačku informovaný o tom, že vodič L41 prišiel do zastávky Súbežná, prípadne mu toto zahlási palubný počítač, vodič vyštartuje a obslúži zastávku Lovinského.
čas t+5: vodič odchádza z Lovinského (zastávka), pričom krátko na to má vizuálny kontakt s L41
čast t+6: vodič L64 prichádza na zastávku Vozovňa Hroboňova.

z pohľadu cestujúceho z Búdkovej do mesta
čas t: cestujúci je vo vozidle linky 41
čas t+5: cestujúci vystupuje na zastávke Vozovňa Hroboňova z vozidla L41
čas t+6: cestujúci (na hrane) nastupuje na zastávke Vozovňa Hroboňova do trolejbusu L64.
Reakcia na: janstár #229225:
Trubiroh . L43 preto,lebo ma aj nabijacku na Patronke.
Reakcia na: patrik #229226:
Zatiaľ som nevidel v sor elektrik stáť viac ľudí ako 11 ,keby to bola sor 12 tak tam stojí 25 ľudí. Nebude to tými sedačkami?

A turisti nemôžu stáť?
Reakcia na: janstár #229225:
Ja sa chcem do vozidla zmestit. Zbytocne budu sediet 4 ludia navyse a 10 sa nedostane do vozidla, ale ty si asi nejaky tazky invalid, ked nevydrzis 15 - 20 minut stat.
Prečo ten Sor 12 elektrik dávajú na L.č.43 na Železnú studienku? Taký pohodlný sedačkový autobus majú dávať cez týždeň pre pracujúcu verejnosť aby si mohli sadnúť. Turistom stačí sor NB12 ,tí môžu stáť .Majú dosť síl behať po lese ,vydržia postáť v autobuse 20 minút.
Treba šetriť ten elektrický a nie ho zodrať pre turistov.
Reakcia na: Technopol #229223:
Nemôže sa už 64 zrušiť? Projekt bol ukončený 2012, ak sa nemýlim, máme rok 2019...
Reakcia na: Ike #229192:
Zrejme jediné riešenie by bola zachádzka 41 na Lovinského a prestup by bol vykonaný na konečnej. Tam sa nikto nemôže vyhovoriť že nevie či už prípoj išiel alebo nie. Čas strávený cestovaním navyše sa ušetrí pri prestupe, nakoľko 64 by odchádzala hneď po príchode 41.
Hip hip, hurá. Mlynské Nivy uzatvoria na rk pre automobilový dopravu a pre MHD na pol roka. Už v polovici februára...
https://mypezinok.sme.sk/c/22030590/video-mlynske-nivy-uzavru-na-rok-na-pol-roka-uplne.html
Reakcia na: Ike #229217:
Toto je problém všetkých grafikonov v BA. Niekto od stola ráta s tým, že autobus po min. 20 min. jazde príde na prestupnú zastávku presne, čo je zjavne nezmysel. Preto väčšinou vidíte, ako vám autobus, na ktorý chcete prestúpiť uteká pred nosom. Väčšina prestupných problémov sa dá jednoducho riešiť nastavením aspoň 4 min. rezervy.
Reakcia na: ceres #229219:
Aj to 🙂 Planovane vyluky (a veci ako Vianoce) verim ze budu uz v priebehu tohto roka, lebo to ani nevyzaduje investiciu, len aby to niekto spravil. Operativa dnes nejde, ale urcite by sa do buducna mala riesit.
Reakcia na: 810zssk #229218:
Súčasťou toho by mohlo byť, aby sme sa v roku 2019 dostali do stavu, kedy vozidlový dezinformačný systém pri odklone - nehoroviac už o plánovaných výlukách - zobrazuje skutočnú trasu a zastávky na nej...
Reakcia na: Mike #229216:
Toto by mala byt priamo funkcia v palubaku a centralnom systeme ktory zbiera informacie o polohe vozidiel. Pripoje by mali byt nahodene v systeme a ten by sam mal sledovat ci sa stihaju - a ked nie, v jednoduhsich pripadoch sam vyhodnotit a vcas upovedomit vodica pripoja co s tym (cakat/necakat), alebo v zlozitejsich pripadoch to poslat na posudenie dispecerovi.

Ono to nie je zas az taka veda z pohladu logiky systemu, len musi byt zaujem a (co je nemenej dolezite) dobre data o cestovnych poriadkoch, lebo bez nich sa to cele rozsype.

Na uvod by teda bolo dobre keby sa buduce vedenie DPB pustilo do nejakeho jednotneho informacneho a prevadzkovaeho systemu, kde by boli poriadne data o planovanej prevadzke a zaroven by ho pouzival dispecing na riadenie premavky (s prislusnymi vystupmi pre verejnost). Ked by takyto system bol, potom sa v ramci neho daju vymyslat taketo veci.
Reakcia na: Pe67 #229214:
Meškanie 64 a čakanie 41 z mesta neriešim 🙂 To je problém, ktorý má viac činiteľov a nie je najjednoduchšie to rozlúsknuť.

Ja riešim drobné meškanie 41 na úseku Búdková - vozovňa a na stotinu presný odjazd 64 z Lovinského, čo spôsobí, že 64 čaká v smere do mesta na 41 a spôsobuje kolaps, ktorý v konečnom dôsledku len prispieva k meškaniu 41.

Možno preženiem, ale cestujúci by určite privítali radšej to, aby sa 64 pustila z Lovinského až po príchode 41 na vozovňu. Lebo by mohli nastupovať pod prístreškom a v zastávke.
Reakcia na: Mhr1 #229212:
Tak lebo aké má nový palubák aktuálne možnosti? Druhá vec aké má teoretické možnosti, ale bude DPB žiadať zavedenie / doprogramovanie ďalších funkcií? Neviem či sa tam dajú posielať správy, tak ako išli/idú relatívne jednoducho na starý palubák. A teda ak to ide tak ľahko aj na nový palubák, tak celý deň to bude sledovať jeden dispečer online? (za predpokladu, že sa zobrazuje aj poloha autobusu, aj poloha tbusu, čo nie je úplne samozrejmé, ako vieme zo zastávkových tabúľ a výpravy...). Lebo toto sú aktuálne možnosti DPB ... (to nie je iba reakcia na Teba ale aj ostatných)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.