Reakcia na: Sarko #22518:
1) Stále lepšie ako v KE. V BA je možno 20 percent dĺžky tratí v zlom stave, v KE je 20 percent v dobrom:-). Okrem toho nemáš predstravu o tom, ako to vyzeralo v BA pred 10 či 20 rokmi, zatiaľ čo ja viem aj ako to vyzeralo v BA (omnoho horšie), aj ako to vyzeralo v KE (omnoho lepšie). A vzhľadom k tomu si myslím, že v BA sa je čím chváliť. Ale neporovnávaj stále len s BA, porovnávaj trebárs s Čechami.
2) To som nikdy netvrdil. Ale myslím, že v T3 fungujú všetky špirály, v K2 sú vleky odpojené.
I.
Sarko
Tú istú sériu T3 z roku 1982, S USPORIADANÍM SEDADIEL 2+1, mali/majú aj Bratislava (20ks), Most (25ks), Liberec (10ks), Ostrava (5ks), Plzeň (25ks) a Praha (20ks).
Táto séria sa na Slovensku stále nesprávne uvádza ako typ T3SU (takisto aj na iMHD)!
V roku 1982 sa nečakane obnovila sériová výroba po tom, čo sa nezačalo so sériovou výrobou novovyvinutých modelov T5, T6, KT4, KT6 a KT8. Preto z dôvodu čo najrýchlejších dodávok sa začala jednotná výroba s exportným súbehom, t.j. ZLÚČENÍM DOMÁCEHO PREVEDENIA s prevedením T3D, T3SU a T3YU.
Tento výrobný súbeh, s rôznymi variantami úprav v interiéri, usporiadaní sedadiel a výzbroje sa podľa požiadaviek dopravcov menil a trval až do ukončenia výroby v roku 1989!