Reply on: Andy #22497:
Heeeeej... ale aj ja by som chcel Ikarus C83 !!!! 
Re #22498 J: Nove celicka na K2S su atraktivne pre cestujuceho, ale pre vodica je to horor. Jednoducho to Kotas navrhol dost neprakticky, ale co uz.. nikto nie je genialny.
Re #22501 PvvS: Velmi dobre, velmi dobre ....

Re #22503 Sarko: To, co spominas, cize obnovenie seriovej velkovyroby T3 bol po tramvaji RT6N1 najvacsi omyl v dejinach CKD.
Sarko
Tú istú sériu T3 z roku 1982, S USPORIADANÍM SEDADIEL 2+1, mali/majú aj Bratislava (20ks), Most (25ks), Liberec (10ks), Ostrava (5ks), Plzeň (25ks) a Praha (20ks).
Táto séria sa na Slovensku stále nesprávne uvádza ako typ T3SU (takisto aj na iMHD)!
V roku 1982 sa nečakane obnovila sériová výroba po tom, čo sa nezačalo so sériovou výrobou novovyvinutých modelov T5, T6, KT4, KT6 a KT8. Preto z dôvodu čo najrýchlejších dodávok sa začala jednotná výroba s exportným súbehom, t.j. ZLÚČENÍM DOMÁCEHO PREVEDENIA s prevedením T3D, T3SU a T3YU.
Tento výrobný súbeh, s rôznymi variantami úprav v interiéri, usporiadaní sedadiel a výzbroje sa podľa požiadaviek dopravcov menil a trval až do ukončenia výroby v roku 1989!