Lenže napr. Praha to usporiadanie 2ˇ1 odstraňuje.
A inak Tvoje neustále riešenie problému, či je správne označenie T3SU alebo T3SUCS, dosť vypovedá o Tvojich prioritách v riešení problémov MHD:-).
Re #22504 Sarko: Kornút sa hovorí tomu plechu, nie tomu laminátu.
I.
Hehe, povedal by som, že zásadný, ale úplne zásadný nesúhlas. T3 rozhodne nadčasový design má, porovnaj si to s autobusmi z tých čias. S tými autami - ako čo, ale RR teda rozhodne nadčasový design nemá.
I.
Re #22498 J: Nove celicka na K2S su atraktivne pre cestujuceho, ale pre vodica je to horor. Jednoducho to Kotas navrhol dost neprakticky, ale co uz.. nikto nie je genialny.
Kotasie cela stoja vela penazi, prekazaju vodicom, oblbuju ludi, ktori si myslia, ze to je nova elektricka a potom v tom vidia vysokopodlaznu nepohodlnu elektricku 21.storocia a potom ju nechcu v Petrzalke a chcu kvoli tomu metro Takto to je, ked pocujem co hovoria ludia. Rekonstruovat na moralne zastaralom vozidle sa oplati akurat to, co usetri peniaze a zvysi pohodlie cestujucim aj vodicovi ale cela to isotne nie su.
Podobnu teoriu som zastaval svojho casu aj ja o kombi autach Volvo, ktore vyzerali ako pohrebaky. Presne oznacenie si nepamatam, ale zadne celo bolo uplne kolme.
Re #22498 J: Myslim, ze v prispevkoch #22495 a #22480 mas celkom dost argumentov, preco tie cela nie su idealne. Keby sa vynovil interier, vedz, ze cestujucim bude uplne jedno, ako ta elektricka vyzera zvonku.
Tú istú sériu T3 z roku 1982, S USPORIADANÍM SEDADIEL 2+1, mali/majú aj Bratislava (20ks), Most (25ks), Liberec (10ks), Ostrava (5ks), Plzeň (25ks) a Praha (20ks).
Táto séria sa na Slovensku stále nesprávne uvádza ako typ T3SU (takisto aj na iMHD)!
V roku 1982 sa nečakane obnovila sériová výroba po tom, čo sa nezačalo so sériovou výrobou novovyvinutých modelov T5, T6, KT4, KT6 a KT8. Preto z dôvodu čo najrýchlejších dodávok sa začala jednotná výroba s exportným súbehom, t.j. ZLÚČENÍM DOMÁCEHO PREVEDENIA s prevedením T3D, T3SU a T3YU.
Tento výrobný súbeh, s rôznymi variantami úprav v interiéri, usporiadaní sedadiel a výzbroje sa podľa požiadaviek dopravcov menil a trval až do ukončenia výroby v roku 1989!
A to ze z nich ridici poradne nevidi ven , protoze jim sirokej sloupek zakrejva vyhled do zrcatka a to nemluvim o vyklopnych dverich , ktery toho zakryvaj este vic . Navic je to jenom rekonstrukce 20-30 let starych vraku . Cast by se mela zrekonstruovat , ale zbytek by mel obsadit novyma vozidlama. JInak asi byl zbytecnej prechod od 2napravovych, protoze i na ty se da nacpat novej vzhled a koneckoncu i na slavnym zapade jezdej leckde dodnes. Pokud nekde podel trasy tramvaje pojede NP bus , tak se nikdo nebude cpat do VP tram , i kdyby byla pozlacena a misto sedacek mela lehatka. ¨
Co se tyce obhajovani , tak nebude to tim ze jim zatim nikdo do provozu nenabidl nic lepsiho ?T401 je strasne preplacana , rozhodne nema tvarama i vzhledem na T11
Ved prave Ikarus 28x a C8x su zastarale shity. T3 su zastarale shity. Karosy B 7xx su tiez zastarale shity, ale tie tu aspon nikto neobhajuje. Som zvedavy, preco vlastne ludia z BA tak velmi obhajuju I-28x a T3. Nadcasovy dizajn urcite nema ani jedno. Nadcasovy design maju napriklad Rolls Royce, Jaguar, Renault 2CV, Mini Morris a podobne. Z vozidiel MHD som nadcasovost ochotny priznat len Tatre T401, z ktorej ale existoval len jeden exemplar
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír