Reply on: J #22527:
Kotasove celicko je dost neprakticke prave kvoli tomu stlpiku. Beriem, ze je na to norma, ale fakt je ten, ze ked ti napr. tramvaj vhadza na Cachticku ul. smerom od Komisarok, vodic sa musi v K2Ske cely prevesit cez pultik, aby videl, ci nejdu nahodou dajake IGK.Problem s odpadavanim ciel som si nevymyslel. Ono to celo neodpadne uplne samozrejme

Hlucnost sa o dost zlepsila. Konecne je to tak, ako to ma byt. Samozrejme, mohli sa s tym pohrat aj trochu viac, ale budme radi, ze je to aspon takto. Problem ale nie je len v hlucnosti styku kolajnica-okolok. Na tramvajach casto rachocu blatniky a u K2S mam dojem, ze sa ten podvozok ide rozpadnut. Jednoducho sa o to treba starat a vsetko pravidelne kontrolovat a dotahovat - az potom bude ta tramvaj naozaj ticha.
S499.1023
A inak Tvoje neustále riešenie problému, či je správne označenie T3SU alebo T3SUCS, dosť vypovedá o Tvojich prioritách v riešení problémov MHD:-).
Re #22504 Sarko: Kornút sa hovorí tomu plechu, nie tomu laminátu.
I.