

Takto to je, ked pocujem co hovoria ludia. Rekonstruovat na moralne zastaralom vozidle sa oplati akurat to, co usetri peniaze a zvysi pohodlie cestujucim aj vodicovi ale cela to isotne nie su.
Presne oznacenie si nepamatam, ale zadne celo bolo uplne kolme.
Ikarus 28x a C8x su zastarale shity. T3 su zastarale shity. Karosy B 7xx su tiez zastarale shity, ale tie tu aspon nikto neobhajuje. Som zvedavy, preco vlastne ludia z BA tak velmi obhajuju I-28x a T3. Nadcasovy dizajn urcite nema ani jedno. Nadcasovy design maju napriklad Rolls Royce, Jaguar, Renault 2CV, Mini Morris a podobne. Z vozidiel MHD som nadcasovost ochotny priznat len Tatre T401, z ktorej ale existoval len jeden exemplar
Sarko
Tú istú sériu T3 z roku 1982, S USPORIADANÍM SEDADIEL 2+1, mali/majú aj Bratislava (20ks), Most (25ks), Liberec (10ks), Ostrava (5ks), Plzeň (25ks) a Praha (20ks).
Táto séria sa na Slovensku stále nesprávne uvádza ako typ T3SU (takisto aj na iMHD)!
V roku 1982 sa nečakane obnovila sériová výroba po tom, čo sa nezačalo so sériovou výrobou novovyvinutých modelov T5, T6, KT4, KT6 a KT8. Preto z dôvodu čo najrýchlejších dodávok sa začala jednotná výroba s exportným súbehom, t.j. ZLÚČENÍM DOMÁCEHO PREVEDENIA s prevedením T3D, T3SU a T3YU.
Tento výrobný súbeh, s rôznymi variantami úprav v interiéri, usporiadaní sedadiel a výzbroje sa podľa požiadaviek dopravcov menil a trval až do ukončenia výroby v roku 1989!