Reply on: galiyosha #22521:
hold ludia su blbi, ale nie je sa im co cudovat, lebo to co sa v BA nazyva elektricka rozhodne nie je doprava na urovni.ale ak xu autobusy, tak nech im tam DP hodi SORy, hrdzave Karosy a Iky280 a s intervalom 15min. v rannej spicke a potom som zvedavy ci im nahodou nezacnu byt dobre aj tie nase pseudo-elektricky

Sarko
Tú istú sériu T3 z roku 1982, S USPORIADANÍM SEDADIEL 2+1, mali/majú aj Bratislava (20ks), Most (25ks), Liberec (10ks), Ostrava (5ks), Plzeň (25ks) a Praha (20ks).
Táto séria sa na Slovensku stále nesprávne uvádza ako typ T3SU (takisto aj na iMHD)!
V roku 1982 sa nečakane obnovila sériová výroba po tom, čo sa nezačalo so sériovou výrobou novovyvinutých modelov T5, T6, KT4, KT6 a KT8. Preto z dôvodu čo najrýchlejších dodávok sa začala jednotná výroba s exportným súbehom, t.j. ZLÚČENÍM DOMÁCEHO PREVEDENIA s prevedením T3D, T3SU a T3YU.
Tento výrobný súbeh, s rôznymi variantami úprav v interiéri, usporiadaní sedadiel a výzbroje sa podľa požiadaviek dopravcov menil a trval až do ukončenia výroby v roku 1989!